Gjest Starya Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Er det noen som har prøvd film24.no? Jeg er nesten litt fristet, men skulle gjerne hørt andres erfaringer først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja, jeg og!! Kostet det ikke 179,- pr. mnd?! Da bør en jo leie minst 4 filmer per mnd ( ...er det ikke rundt 50,- pr. leie-film?) for at det skal lønne seg. for de som leier opptil flere per mnd er det vel greit, men for oss som leier gjennomsnittlig 2.hver helg ( noen ganger både fredagen og lørdagen ) er det vel ikke akkurat lønnsomt! Det kan jo til og med bli litt press ( leiepress ) - må jo ikke kaste bort disse 180,- heller... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 Vel, jeg leier gjennomsnittlig to i året, så det ville jo bli litt av en omstilling.. Det var jo også utvalget som gjorde at det fristet en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Det var jo også utvalget som gjorde at det fristet en del. Virkelig? Jeg synes utvalget var heller dårlig. Bedre utvalg på Videonova på hjørnet ... Men, jeg er en av dem som leier så mye at dette kunne være interessant. Så jeg er absolutt interessert i å høre folks eventuelle erfaringer! Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har ikke noe Videonova på hjørnet... Det jeg har er en kiosk med to smale hyller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 Vel, nå har jeg betalt for tre måneder, tre filmer hjemme om gangen Både jeg og dama liker å se mye film, så jeg regner med at dette lønner seg. Men seffern kommer jeg til å se mer film enn jeg kanskje ellers ville gjort. Gjør ikke noe det :D Skal gi rapport når jeg ser hvordan det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 Utmerket! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 2. februar 2004 #8 Del Skrevet 2. februar 2004 Yes, da har jeg vært medlem et par uker. Filmene kommer uten cover i en enkel konvolutt, og med en ferdigfrankert returkonvolutt. Send to tilbake, så får du to igjen i posten etter 3-4 dager. Ser ut til å funke bra. Har hittil fått bare lavt prioriterte filmer på lista mi, dette er et drawback slik jeg ser det. Lurer på om jeg hadde fått "bedre" filmer hvis jeg kun hadde de obligatoriske 10 filmene på lista... Jeg betalte på forhånd for tre måneder. Da har jeg ubegrenset antall lån, tre filmer hjemme om gangen for 169,- / mnd. Har dessverre til nå sett mindre film enn jeg hadde trodd. Mulig at det ikke lønner seg så mye som antatt, men verdt forsøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå