Gå til innhold

De kommer ikke i bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde svarfrist for de som ville komme i bryllupet vårt den 1. mai. Et vennepar av oss som ikke vi har så veldig mye kontakt med lenger takket ja til å kommer før svarfristen var gått ut. Vi har også invitert de begge i utdrikningslagene våre. Det viser seg at jenta i forholdet ikke kunne komme i utdrikninglaget pga. eksamen, og gutten skulle da komme alene. Han kommer fra ca 10 mil unna, og han fikk beskjed om at han dessverre måtte ordne seg overnatting, da vi ikke hadde plass til ham hos oss. Det er 4 andre som kommer lenger vekk fra som skal sove der. Da viste det seg at han ikke ville komme i utdrikningslaget alikevel, fordi han følte seg uvelkommen..... I går kveld litt før 22:30 så kom det en tekstmelding på at de ikke ville komme i bryllupet heller. Og dette pga. mangel på overnatting på et utdrikningslag? Er det dårlig gjort eller? Dessuten, er det ikke dårlig å sende denne beskjeden over TEKSTMELDING...... Har jo allerede laget bordkort, regnet de med i maten osv. Kjipt! Hva synes dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forståelse for at han valgte å hoppe over utdrikkningslaget, men å også si nei til hele bryllupsfesten synes jeg var litt vel hårsårt.. 12

Skrevet

Syns de virker veldig hårsåre. Altfor hårsåre. Man kan da ikke forvente at brudeparet skal ha overnattingsplass til alle heller.

At de ikke kommer i utdrikningslaget er forsåvidt greit nok, det kan jo ha mange grunner, som f.eks at de ikke har råd til å overnatte på hotell. Men å reagere sånn som det der syns jeg var i drøyeste laget.

Det med å svare pr tekstmelding syns jeg er fryktelig uhøflig, samme om man svarer ja eller nei liksom. Vi har opplevd svar både pr sms og pr mail, og reagerer på det.

Noen har ikke engang giddi og svare. "Dere vet jo at vi kommer, det er en selvfølge" Jaja..12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Låter som "idioti" fruktansvärt oförskämt!!

Men, skam den som ger sig! Bjud ett annat par som ni kanske varit tvugna att räkna bort pga det par som tackade nej.

Lycka till!12

Skrevet

Jeg er sjokkert over hvor lettvint folk tar dette med å bruke mobilen til 'alvorlige' ting. Folk er så feige at de ikke tør å ringe for å fortelle hvorfor.

Samboeren min fikk tekstmelding fra forloveren sin om at han trakk seg som forlover, og vi er naboer! Han oppga en skikkelig teit grunn, og nektet å ringe eller snakke om saken med samboeren min som var ganske så sjokka. Han følte seg rett og slett dumpet12

Skrevet

Jøss! Hva går det av folk?

Vel - som jeg har skrevet her inne før, det er under forberedelse til bryllup man lærer sine nærmeste å kjenne...

Brutalt, men se det positive i det - det er mennesker du slipper å bruke så mye ett minutt av resten av ditt liv på.

(kyniske Tusenfryd og mannen hennes har vært gjennom en del hva gjelder "venner" de også, og ja, i forbindelse med bryllup)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...