Gå til innhold

Slette profilen til Trøffelhelten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg be dere slette brukerprofilen til den mildt sagt kontroversielle Trøffelhelten?

...han har, heldigvis, meddelt at han ikke lenger kommer til å være her..men glemte vel i farten å be om at profilen skulle slettes.

...på eget initiativ, ber jeg dere derfor hjelpe han med denne lille formaliteten...

..på forhånd...takk!

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøffelhelten kan slettes dersom han ber om det innlogget som Trøffelhelten, ikke som Sandman :wink:

Skrevet
Trøffelhelten kan slettes dersom han ber om det innlogget som Trøffelhelten, ikke som Sandman  :wink:

...paragrafrytteri, kaller jeg slik... :ler:

Skrevet
Jeg kan også ri på noe annet: Slike tråder som dette hører ikke hjemme på ris og ros, men på snikk-snakk..

...finn deg heller noe ordentlig å ri på da...

...ok, se til helvete og flytt den dit da!

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sandman, Sadman, Saddam (kjært navn har mange barn...): Hva skal man med venner når man har så omsorgsfulle rivaler?

Skrevet

Sandman, Sadman, Saddam (kjært navn har mange barn...): Hva skal man med venner når man har så omsorgsfulle rivaler?

...der poppet han opp igjen, gitt.. ..trolleri??

...med tanke på den lille blå kroppen din, så ser jeg for meg at du sitter i den magiske esken til en tryllekunstner... "ingenting her, ingenting der osv"

"Sandman, Sadman, Saddam" ...i forlengelsen av ditt forsøk på anagram, så følger vel kanskje Madman... (til orientering: Anagrammer er et begrep som har med IQ å gjøre, så det skal det ikke engasjere deg for mye i...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sændis, jeg glemte at du var kretsmester i verbal utflod i din ungdom (1979)!

Det minner meg forresten om det kjærlighetsbrevet du skrev il Glammy: "Takk for at du skrev. Skrev gjerne igjen!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...