Sandman Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Kan jeg be dere slette brukerprofilen til den mildt sagt kontroversielle Trøffelhelten? ...han har, heldigvis, meddelt at han ikke lenger kommer til å være her..men glemte vel i farten å be om at profilen skulle slettes. ...på eget initiativ, ber jeg dere derfor hjelpe han med denne lille formaliteten... ..på forhånd...takk!
Gjest Hege Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Trøffelhelten kan slettes dersom han ber om det innlogget som Trøffelhelten, ikke som Sandman
Sandman Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2004 Trøffelhelten kan slettes dersom han ber om det innlogget som Trøffelhelten, ikke som Sandman ...paragrafrytteri, kaller jeg slik...
Gjest Hege Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Jeg kan også ri på noe annet: Slike tråder som dette hører ikke hjemme på ris og ros, men på snikk-snakk.. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=53886
Sandman Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2004 Jeg kan også ri på noe annet: Slike tråder som dette hører ikke hjemme på ris og ros, men på snikk-snakk.. ...finn deg heller noe ordentlig å ri på da... ...ok, se til helvete og flytt den dit da!
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #7 Skrevet 14. januar 2004 Sandman, Sadman, Saddam (kjært navn har mange barn...): Hva skal man med venner når man har så omsorgsfulle rivaler?
Sandman Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2004 Sandman, Sadman, Saddam (kjært navn har mange barn...): Hva skal man med venner når man har så omsorgsfulle rivaler? ...der poppet han opp igjen, gitt.. ..trolleri?? ...med tanke på den lille blå kroppen din, så ser jeg for meg at du sitter i den magiske esken til en tryllekunstner... "ingenting her, ingenting der osv" "Sandman, Sadman, Saddam" ...i forlengelsen av ditt forsøk på anagram, så følger vel kanskje Madman... (til orientering: Anagrammer er et begrep som har med IQ å gjøre, så det skal det ikke engasjere deg for mye i...)
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #9 Skrevet 15. januar 2004 Sændis, jeg glemte at du var kretsmester i verbal utflod i din ungdom (1979)! Det minner meg forresten om det kjærlighetsbrevet du skrev il Glammy: "Takk for at du skrev. Skrev gjerne igjen!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå