AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Inspirert av hvilke spisestuestoler ønsker du deg, så tenkte jeg at jeg kunne få litt inspirasjon til hvilke spisestuestoler jeg kan ha ti ldette bordet: Bilde her Vi har kjøpt dette bordet, men likte ikke stolene spesielt godt og tenkte derfor vi skulle kjøpe andre stoler. Nå sliter vi litt med å finne ut hvilke stoler vi skal ha til. Vi har eikeparkett på gulvet, og hvite møbler for øvrig i rommet hvor bordet står. Bruker nå noen stolene til et kjøkkenbord jeg har hatt. Vi har en ganske moderne stil, i tillegg så liker vi det relativt enkelt. Har funnet en stol som er fin, men den er i svart skinn og det synes vi blir vel hardt. Håper noen kan inspirere oss litt
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Velg gjerne en stol som bryter helt med stilen på bordet. Hvitmalt formpresset tre eller hvit plast kan være kult. F.eks. Eames.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Takk for svar! Flere som har tanker om dette?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #4 Skrevet 12. mars 2012 Likte forresten forslagene dine, hvitmalt formpresset tre hørtes fint ut.. Jeg synes det er vanskelig å finne stoler som er fine i ryggen..
Marikke Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg tror det kan bli fint med sortmalte stoler. Gjerne sånne gammeldagse trestoler med høy rygg. Se nestøverste bilde her edit: Jeg ville i så fall hatt stofftrekk på setene, gjerne i en lys farge med litt mønster, feks. beige/grå striper. Endret 15. mars 2012 av Marikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå