Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å prøve denne rensemelken fra Decléor og skin tonic i tillegg. Har du erfaringer med disse? Hva synes du? Jeg har normal til tørr hus i ansiktet, og har aldri hatt problemer med kviser og uren hud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd rensemelken.(Er i begynnelsen av 30-årene og har normal til tørr hud,noen ganger litt uren).

Synes den renser greit. Lukter godt gjør den også, men littegrann for sterkt etter min smak. Hadde nok forventet et mindre parfymert produkt siden den også skal kunne brukes til å fjerne øyenmakeup. Men når det er sagt, så virker den veldig mild - også på sensitiv hud rundt øynene.

Alt i alt et helt ok produkt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd rensemelken.(Er i begynnelsen av 30-årene og har normal til tørr hud,noen ganger litt uren).

Synes den renser greit. Lukter godt gjør den også, men littegrann for sterkt etter min smak. Hadde nok forventet et mindre parfymert produkt siden den også skal kunne brukes til å fjerne øyenmakeup. Men når det er sagt, så virker den veldig mild - også på sensitiv hud rundt øynene.

Alt i alt et helt ok produkt.

Ikke for å kuppe tråden til TS, men kan du anbefale en annen rensemelk? Har omtrent sånn hud som deg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har rensemelken selv, og synes den er veldig mild og god. Om du ikke har problemhud er den et godt alternativ =)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker cleansing water på morgenen og milken+toner på kvelden. Huden min er for sensitiv til å kunne klare Milken to ganger om dagen. Men jeg liker den godt og den har vært fast i renserutinen min de siste 3-4 årene :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden til TS, men kan du anbefale en annen rensemelk? Har omtrent sånn hud som deg.

Jeg har brukt denne rensemelken fra Biotherm, og synes den er helt grei. Jeg vet det er en del delte meningen om denne, så det er vel gjerne litt smak og behag. Jeg har som oftest følelsen av at jeg har rester etter rensemelk, krem eller sånn i ansiktet, men det er nok bare meg :) Jeg er sånn når det gjelder shampo og såper og sånn til vanlig også :fnise: For 400 ml koster den 250-300kr på parfymeriet, men på tax free koster den bare 149! Og så bruker jeg den tilhørende skin tonicen. Hva bruker du nå da?

Skrevet

Jeg elsker denne fra Nuxe:

http://www.lookfantastic.com/nuxe-lait-demaquillant-aux-3-roses-cleansing-milk-200ml/10556053.html

Den har en mer kremet konsistens enn Decleor sin og er ikke så sterkt parfymert.

Synes derfor den er bedre til litt tørr hud som min, og særlig huden rundt øynene.

Skrevet

Jeg er 17 med kombinasjonshud og liker ikke disse veldig godt, føler at huden blir litt fet og blank selv uten krem etter å ha brukt disse sammenlignet med andre renseprodukter.

Skrevet

Jeg liker ikke renseprodukter som ikke skal vaskes av med vann. Føler aldri jeg får alt med meg. Hva synes dere? Hvilke bruker dere vanligvis?

Skrevet

Den skal ikke vaskes av eller? :)

Skyller den av ja, med vann :) men at den er såpass kremet gjør at huden ikke føles så tørr etterpå.

Er ellers enig med Catie' i at renseprodukter som skylles av med vann føles best.

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, fungerte bra til jeg reagerte allergisk på dem. Kan ikke bruke Decleor mer. Har hørt om andre som har samme erfaring, og det er kjipt for det er et godt merke. Leter etter en erstatning på fuktmasken, enn så lenge holder jeg ut rødheten jeg får dagen etter bruk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...