Gå til innhold

Hjelp meg med å velge bikini!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Jeg trenger en ny bikini, og sitter og ser på de som er på Victorias Secret. Er så sinnsykt mange fine der, og jeg vet bare ikke hvilken jeg skal velge og hvilke jeg kler..

Fra før har jeg en svart bandeau bikini, så vil ha en annen farge nå. Problemet er at jeg aner ikke hvilke bikinier som ser bra ut på meg.

Jeg er egentlig litt usikker på BHstørrelsen min, men er nok en 70A, eventuelt liten 70B tenker jeg. Så i utgangspunktet får nok bandeaubikinier til å få puppene mine til å se enda mine ut :/

Liker best de vanlige underdelene, ikke "hipster" eller noe sånt.

Av farger vet jeg ikke hva jeg kler, men jeg er lys og kald i huden, blir ikke veldig tan på sommeren heller. Har rosa undertone.

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du har små pupper kan du bruke en bikinitopp med sånne "rysjer" eller dramatiske mønsker på - f.eks sånn. Bikinitoppen burde ikke ha små trekanter , men lange trekanter - f.eks sånn eller sånn .

Turkis, hvit, grønn og fersken vil være bra farger for blek hud :)

Kanskje en av disse kunne vært noe for deg:

- http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/badet%C3%B8y/bikinis/sunseeker-729/boracay-f-slide-triangle-729124-1/

- http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/badet%C3%B8y/bikinis/panos-emporio-265/mythos-triangel-brief-set-265158-29/

Endret av ssecret
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelp! Likte veldig godt den blomstrete med rysjer på :) Men er egentlig ikke noe glad i sånne trekantoverdeler, selv om jeg synes endel er ganske fine også. Tenker også litt på å kjøpe en overdel som er litt mer som en BH, men er litt usikker.. synes jo egentlig bandeauoverdeler er finere da, men jeg kler dem ikke :/

Skrevet

Hvis du vet hvilken bh str du har på victorias secret er jo det supert :-) da ville den der scuba fargen vært fin

AnonymBruker
Skrevet

Scuba fargen var utrolig fin da! Kanskje jeg går for en mer "Bh-overdel" i den fargen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...