Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier: hva hører dere på når dere er stresset, urolige, kjenner musklene i kroppen spenner seg og dere ikke klarer å slappe ordentlig av?

Jeg sitter og hører på rolig klassisk musikk, noe jeg finner veldig avslappende. Sliter vanligvis med en følelse av å være konstant stresset uansett hva jeg gjør (ja, til og med på en søndags kveld), men jeg må si at dette hjalp :)

Nå hører jeg på Nicholas Cleobury. Nydelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som stresser unødvendig :klemmer:

Jeg hører generelt på musikk jeg liker og blir glad av :) Eller så hjelper det å gjøre noe fysisk!

Skrevet

røyker... masse

kankje jeg tar oppvasken eller noe sånt for å tenke på noe anna :P

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Avhengig av årsaken til stresset er det gjerne sint hiphop eller rolig soul. Ikke noe klassisk her ;)

Skrevet

James Blake er en gjenganger. Chopin er også veldig beroligende. Av og til er det bare Moby som funker... :)

Skrevet

Bon Iver har den rette sinnstemningen.

AnonymBruker
Skrevet

In flames..

Gjest just words
Skrevet

I stressa situasjoner kan det gå i mye forskjellige noter.. Alt i fra rammstein, marilyn manson, røyksopp osv..

Men det går og ofte i blant annet i indianer musikk, samisk musikk ved mari boine og Sofia Jannok

Så liker jeg litt ymse avslapnings musikk gjerne med litt trommer

Og en del pagen musikk får meg til å bare nyte, slappe helt av

Gjest just words
Skrevet

Så liker jeg veldig godt å høre på hu her:

Og ikke minst slik musikk:

Men uten om musikk så

liker jeg og godt å trene yoga når jeg er stresset ellers er det så utrolig deilig å ta seg en tur i fjellet, høre skogens ro som det så fint heter

Skrevet

Å tilby meg avslappende musikk når jeg er stresset er ingen god ide, jeg blir rett og slett pissesur av det!

Skrevet

Gregoriansk chant. Ordentlig gregoriansk, ikke disse poplåtene som var inne for en del år siden. Det er ingenting som avstresser meg så mye som det.

AnonymBruker
Skrevet

Coldplay

• Liker 1
Skrevet

Sigur Ros eller Coldplay.

Eventuelt Yanni eller klassisk musikk.

Skrevet

Mye forskjellig, men det blir veldig ofte Johnny Cash :)

AnonymBruker
Skrevet

Som oftest hører jeg da på musikk som får meg til å ville danse og smile, for da får jeg ut den negative energien samtidig som jeg får gjort det jeg skal. Abba, for eksempel, slår aldri feil.

Skrevet

Bon Iver!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...