Envy Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Det er så mange bekymringstråder her inne om at den andre parten har kjølnet, at jeg tenkte vi kanskje kunne dele av våre egne erfaringer. Så, hvis du driver å dater en person over litt tid, hva skal til for at du skal miste interessen? For min egen del: - for pågående - for lite interesse fra den andre kanten - diverse mindre tiltrekkende personlighetstrekk som man kanskje ikke oppdager med en gang - dårlig kjemi Og hvordan avviser dere da? For min egen del: Sier ifra at det ikke funker. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Hvis det viser seg at hun har mye valker og lite stram kropp. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er en av dem som føler veldig fort (og ganske umiddelbart) om jeg kan bli tiltrukket av noen, så dersom jeg liker dem på første date, så pleier det som regel å vare en stund. Nå er jeg imidlertid selv blitt "droppet" etter å ha vært på en andre date med en fyr som virket veldig ivrig etter den første daten vår.. Forvirrende! Lurer på hva det er som gjorde at jeg ikke nådde opp, derfor fattet jeg interesse for denne tråden... Er det ikke litt merkelig at man lever opp til idealet på første date, men ikke andre? Her er ting som kunne ha fått meg til å kjølne: -selvskryt / selvopptatthet - For pågående, ringer hele tiden etc. (signerer deg på den, TS). - For lite interesse, dvs. at han bruker veeldig lang tid på å svare på sms, etc. Vil jo gjerne møte noen som er interessert i MEG. Hvordan jeg avviser: sier fra at jeg føler kjemien ikke stemmer helt. Fyren i mitt tilfelle (som jeg nevnte over) lot bare kontakten sakte men sikkert dø ut ved å være veldig treg til å sende meldinger, etc. Dette er skuffende og sårende. 1
Envy Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2012 Jeg er en av dem som føler veldig fort (og ganske umiddelbart) om jeg kan bli tiltrukket av noen, så dersom jeg liker dem på første date, så pleier det som regel å vare en stund. Nå er jeg imidlertid selv blitt "droppet" etter å ha vært på en andre date med en fyr som virket veldig ivrig etter den første daten vår.. Forvirrende! Lurer på hva det er som gjorde at jeg ikke nådde opp, derfor fattet jeg interesse for denne tråden... Er det ikke litt merkelig at man lever opp til idealet på første date, men ikke andre? Her er ting som kunne ha fått meg til å kjølne: -selvskryt / selvopptatthet - For pågående, ringer hele tiden etc. (signerer deg på den, TS). - For lite interesse, dvs. at han bruker veeldig lang tid på å svare på sms, etc. Vil jo gjerne møte noen som er interessert i MEG. Hvordan jeg avviser: sier fra at jeg føler kjemien ikke stemmer helt. Fyren i mitt tilfelle (som jeg nevnte over) lot bare kontakten sakte men sikkert dø ut ved å være veldig treg til å sende meldinger, etc. Dette er skuffende og sårende. Helt enig i det siste der. Synes dessuten det er en feig og lite fair måte å gjøre ting på. Jeg lurer også på hva som fører til sånn plutselig aversjon.
Steinar40 Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 At hun viser meg for lite interesse er nok det verste, tenker jeg. Altså under normale omstendigheter. Når den andre ikke viser en normal interesse så dreper det min motivasjon og interesse også. Hvis ikke hun endrer sin oppførsel så kommer det til å dø av seg selv.
Gjest Tidssone Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Så, hvis du driver å dater en person over litt tid, hva skal til for at du skal miste interessen? Og hvordan avviser dere da? - for pågående - for lite pågående - at jeg bare ikke føler noen egentlig gnist Jeg sier alltid ifra. 1
Steinar40 Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Og jeg sier altså ikke ifra når ballen ligger hos henne.
Gjest Sonja. Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Psykopatiske trekk, da forsvinner jeg fort!
Gjest MorAase Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Det er så mange bekymringstråder her inne om at den andre parten har kjølnet, at jeg tenkte vi kanskje kunne dele av våre egne erfaringer. Så, hvis du driver å dater en person over litt tid, hva skal til for at du skal miste interessen? For min egen del: - for pågående - for lite interesse fra den andre kanten - diverse mindre tiltrekkende personlighetstrekk som man kanskje ikke oppdager med en gang - dårlig kjemi Og hvordan avviser dere da? For min egen del: Sier ifra at det ikke funker. Er det rart beilere blir forvirra? 4
Sarafina Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Er det rart beilere blir forvirra? Det finnes en gyllen mellomting da 4
-Fiona- Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Helt enig i det siste der. Synes dessuten det er en feig og lite fair måte å gjøre ting på. Jeg lurer også på hva som fører til sånn plutselig aversjon. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10078179 Jeg tror det var det som skjedde i dette tilfellet! :gjeiper: For min del er det mye av det samme.. For lite oppmerksomhet, for mye oppmerksomhet, eller manglende gnist
Sykepl.student Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 (endret) ALTFOR klengete. Og med det mener jeg en som ikke klarer å holde avstand (holde i hånden, sitte limt inntil meg++) og som feks prøver å kysse meg første gangen vi treffes. Det er turn off! Jeg får helt hetta av slikt. Arroganse er heller ikke bra. Personer som ikke tar nei for et nei, og presser seg på. Skjønner ikke at det går an å ha så lite selvinnsikt, og så stor selvtillit Endret 11. mars 2012 av Sykepl.student
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 -Egoisme -Vold av noe som helst slag -Generell ustabilitet -Totalt forskjellige livssyn(om han foreksempel er fryktelig rasistisk/homofob e.l.) 1
Gjest Chloè Skrevet 12. mars 2012 #14 Skrevet 12. mars 2012 - For masete, sende melding hele tiden og hvis du ikke svarer iløpet av 1 min kommer det en til "hallo?hvorfor svarer du ikke?sur??" - En som spiller spillet så godt han kan. Kald drittsekk den ene dagen,varm den andre - Hvis det går for fort frem - Hvis det viser seg at han er veldig sjenert. Takkler ikke hvis det alltid må være meg som tar det første skrittet i alt (spesielt når det gjelder sex) fordi han "ikke tørr" "redd for at du avviser meg" - Gjerrig , det er nok det verste jeg vet om - Hvis han skal bestemme over om jeg kan gå på byen eller ei og når jeg skal komme hjem. Hade Tror jeg kunne fortsatt i en evighet.. lurer på hvorfor jeg er singel
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 - Menn som forguder meg, som nikker når jeg sier noe, og hopper når jeg sier hopp. Jeg vil bli utfordret! - Menn som er feige. - Menn som ikke viser nok interesse. - Menn som har fortid med utroskap. - Menn som ikke kan å prate for seg, og som ikke klarer å komme opp med noe interessant å snakke om. - Menn som snakker om sex for tidlig, og på en vulgær måte. - Usikre menn. Mye forskjellig, dessverre. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Mann 31 her Kvinner som ikke eier humor, eller bare prater om ungene sine (om dem har), ikke greier å holde igang en samtale... Eller at man ikke klarer å gi tydelige signaler på om man er likt eller ikke... å måtte tolke eller gjette på det er et mareritt. Ser folk skriver dem ikke ønsker direkte menn, jeg ville foretrukket en dame som hadde sagt til meg at hun hadde begynt å få følelser for meg... Om jeg ikke hadde hatt følelser for henne, så hadde man jo fått det avklart medengang og ingen trenger å bli skuffet
Gjest Bandit Skrevet 12. mars 2012 #18 Skrevet 12. mars 2012 Dersom jeg dater en kvinne over tid, vil det tilsi at det er mye kjemi der fra før. Da må jeg nesten si: - Ekstremt klengete og gir meg ikke spillerom for eget liv - Egoisme og ekstrem sjalusi - Vise liten forståelse for at poden kommer først - Viser liten interesse tilbake - Om det kommer frem at hun dater andre i tillegg 1
Pene sko... Skrevet 12. mars 2012 #19 Skrevet 12. mars 2012 At hun: - Sender veldig diffuse signaler. - Viser liten interesse tilbake. - Kler seg elendig. - Gir meg inntrykket av at jeg bare er pauseunderholdning. - Er veldig overfladisk og blir for opptatt av å grave angående formuer og verdier.
Lizbeth Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg stikker dersom han viser at han blir fort sint, eller om han aldri tar initiativet til noe. Da sier jeg som regel ingenting, men lar det kjølne av seg selv Endret 12. mars 2012 av MissStiles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå