Gå til innhold

Gave fra internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett og lett etter et fint kaffeservise uten hell. Har Antartis middagservise, men har ikke så lyst å ha likt kaffeservise. Jeg har forelsket meg i servisene fra Royal Albert, men disse er kun å få tak i på nettet som jeg har set hvertfall. Er det dumt å ønske seg noe en kun får tak i på nettet som i tillegg må importeres(tenker da på toll og slikt)?

Vet noen evt hvor man kan få tak i dette merket i Norge? Eller har forslag til noen andre fine kaffeserviser?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et pent kaffi service på netthandelen.. dei har det forsatt. er kvitt med roser på..Jeg er stor fornøgd med det synst det er kjempe flott..

Skrevet

Hei! Jeg kan kun svare for meg selv, og jeg hadde nok valgt noe annet fra listen. Er litt styr å bestill fra utlandet. Men de hadde mye fint så håper du finner en butikk i norge som fører merket.

Skrevet

Glassthomsen fører royal albert. Det gjør og backe i grensen ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall bør du hvertfall opplyse folk om at det påløper toll hvis man kjøper for over 200 kr, eller så kan du risikere at folk får seg en ubehagelig overraskelse, både med tollen og evt returporto osv... Jeg ville nok sannsynligvis kjøpt noe annet fra listen, evt gitt dere penger så dere kunne bestilt det selv...

Skrevet

Glassthomsen fører royal albert. Det gjør og backe i grensen ;-)

Åh, takk!! Men akk, så dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...