AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har en bil hvor jeg var uheldig og ikke betalte en mnd på lånet. Dette har skjedd før, men er helt ajur nå. Dette er ordnet og det er nå betalt. Men jeg har betalingsanmerkning på bilen. Hvordan er det dette fungerer? Aldri hatt det før.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Trodde betalingsanmerkninger forsvant når man betalte? (er ikke helt sikker altså, aldri hatt betalingsanmerkninger selv). Jeg ville kanskje ringt til banken (du har vel kanskje en rådgiver som du snakket med når du tok opp lånet) å forhørt meg med de jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har ikke hatt en rådgiver. Søkte online og ble oppringt av at jeg fikk lånet. Når jeg har pratet med dem så har jeg fått forskjellige mennesker å prate med hver gaang
Helen Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Sikker på at det er betalingsanmerkninger og ikke heftelse? Hvis du har lån på bilen har gjerne banken bilen i pant, da vil summen på lånet komme opp som heftelse hvis du søker på det i brønnøysundregisteret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå