AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 løsvipper? vippeserum? øyevippetang? kan også lønne seg å dra innom en ordentlig kosmetikkbutikk for å få gode råd fra folk som kan sminke ang valg av mascara.
mEditari Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har sett flere eksempler på at folk har fått lengre vipper med Lilash. Tenkte jeg skulle prøve det i nærmeste fremtid selv 1
Rebecca1993 Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Eg har for ei stond sia kjøpt noke som heite Castor olje(lakseolje), det er en olje som skal gi økt hårvekst. Den kan du bruke kor du vil, øyenbryna, øyenvippane, håret osv. Eg har brukt oljen på øyenbryna mine, og eg ser en fantastisk forskjell! Eg har fått tjukkare øyenbryn, eg ser at øyenbryna veks på plassa dei aldri har vokst før, dei fyller ut tomme rom i øyenbryna mine. Eg har kjøpt dinna Castor oljen(lakseolje) på ei amerikansk nettside som heite Iherb.com, fordi Castor olje ikkje finst i Norge. Eg e veldig fornøgd med den nettsida, nesten ulovlig billig, utrulig mange gode produkt der, dei sender pakken kjapt, og eg får den innen ei veke. Her har du linken til Castor oljen; http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Castor-Oil-16-fl-oz-473-ml/897?at=0 Endret 14. mars 2012 av Rebecca1993
Makeupgeek Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Kjøp vaselin som du påfører på øyevippene dine før du legger deg Det funket utrloig bra på meg!
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 vippe-extentions, kanskje litt kostbart, men absolutt verdt det for oss med korte vipper!
Thorn Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Eg har brukt oljen på øyenbryna mine, og eg ser en fantastisk forskjell! Eg har fått tjukkare øyenbryn, eg ser at øyenbryna veks på plassa dei aldri har vokst før, dei fyller ut tomme rom i øyenbryna mine. Hvor lenge har du brukt oljen? Jeg har også begynt å bruke den på øyenbrynene, lurer på når jeg kan begynne å se etter forbedring. Hadde vært så fint om det funket, jeg har alltid ønsket meg øyenbryn som er mer enn to-tre hår tykke
Latinas Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Hvor lenge har du brukt oljen? Jeg har også begynt å bruke den på øyenbrynene, lurer på når jeg kan begynne å se etter forbedring. Hadde vært så fint om det funket, jeg har alltid ønsket meg øyenbryn som er mer enn to-tre hår tykke Jeg bruker også Castor olje, du starter med å se at nye hårtuster starter å vokse fortere fram, jeg merket det etter 2 uker. Nå er det gått en måned, og øyenbrynene mine er blitt mye mer fyldigere.
Gjest seinfeld Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Elektrisk vippetang!! Kjøpte min fra lookfantastic.com Brukes før man tar på mascara, genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå