Gjest Dorothy*** Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei! Jeg har lenge vært på utkikk etter hofteholdere i sort, men det virker som om det ikke er så lett å finne. Er student i Trondheim, så det er så som så med midler i pengeboka... Tenker i retning H&M, Lindex, KapAhl etc, som ikke er spesielt dyrt. For noen år siden hadde de alltid masse hofteholdere på H&M, men dette har de visst tatt ut av sortementet. Noen som vet hvilke butikker som selger slike for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg skrev etter hofteholder oss HM men det var et sett ,å det var sort. Det var i høst en gang, synes at de har mere i kattalogen enn de har i butikkenne, det var ikke så dyrt heller , fint var det også synes jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 De hadde på Lindex før jul. Tror det var sorte der og. Fant meg rødt selv. Litt julegave.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innloget lenej Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 hei... Mye fint på nett å. Og til en rimelig penge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Det heter STRØMPEholdere, og ikke hofteholdere!!!! Ok? Forøvrig iriterer deg meg noe grensesløst at kjedebutikkene KUN har dette til jul -tror de at vi ikke har lyst til å kle oss sexy annet enn til jul eller!!??? Og i undertøysforretningene har de bare hvitt. Tror de bare det er de som skal gifte seg som har lyst på strømpeholdere eller!!?? :møkkalei av undertøysforhandlere som ikke skjønner en dritt!!: Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Hofteholdere er sexy! :D :D :D :D (eller strømpeholdere da, for å blidgjøre alle) Er ihvertfall skikkelig turn-on for min del om jenta har på seg det.. kan gjerne ha på seg både strømper og strømpeholdere under sex akten og Men det er jo meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 Enig med slapp_nuddel, Ingenting er mer erotisk og sexy enn en kvinne som er iført strømper og strømpeholdere, f.eks. under et trangt skjørt/drakt. (Strømpebukser er fandens oppfinnelse.) Hilsen mann. NB! Nelle - Det er like riktig å si hofteholder som strømpeholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. januar 2004 #8 Del Skrevet 16. januar 2004 Har sett sorte på www.ellos.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #9 Del Skrevet 17. januar 2004 (Strømpebukser er fandens oppfinnelse.) Jeg kom i skade for å tenke på en gang i min tidlige kariere hvor jeg etter lang tids fomling etter trusekanten nesten var blitt desperat. Kommer aldri til å glemme disse litt oppgitte ordene: "Jeg har body på meg asså..." Jeg har vist gjort mye rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
may ii Skrevet 18. januar 2004 #10 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg kjøpte en sort strømpeholder i HM katalogen i høst.Ser at de har i vår katalogen også. Lurer på om ikke de har på Kappahl også. Strømper har jeg kjøpt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå