Gå til innhold

Hvorfor går ikke nordmenn med cowboyhatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns folk blir mer sexy med cowboy hatt :rodmer: Så hvorfor går ikke nordmenn med det? Ingenting er mer sexy enn en mann med cowboyhatt, lisseslips og stor beltespenne. Blir helt yr jeg..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Fordi det er jævelig harry

• Liker 17
Skrevet

Det får vel fort Harry-stempelet her vil jeg tro - ihvertfall lisseslips. Når jeg hører cowboyhatt tenker jeg umiddelbart på Adam i Mythbusters. Akkurat det ser ikke så dumt ut ihvertfall. Det viktigste er vel at det står i forhold til resten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner dem på countreyfestivalene. Til spøsmålet; kanskje fordi vi ikke har så mange cowboyer her i landet? Og kanskje fordi det er sjukt harry?

• Liker 9
Skrevet

Sannsynligvis fordi de har skjønt at de ikke får seg noe om de går sånn utkledd.

• Liker 7
Skrevet

Fordi vi er vikinger fra Norge, og ikke cowboyer fra Nord-Amerika?

• Liker 6
Skrevet

Fordi det er et amerikansk plagg, og det ser som regel veldig harry ut.

Naboen min går forresten med cowboy-hatt. Men han ser faktisk tøff ut med den :cowboy:

Skrevet

Fordi det er HARRY! Ta deg en tur på Country festivalen du ;)

Skrevet

Hvorfor går ikke norske menn med vikinghjelmer egentlig? :klo: Jeg skjønner liksom ikke det helt.. :erter:

• Liker 8
Skrevet

Jeg syns folk blir mer sexy med cowboy hatt :rodmer: Så hvorfor går ikke nordmenn med det? Ingenting er mer sexy enn en mann med cowboyhatt, lisseslips og stor beltespenne. Blir helt yr jeg..

Rune Rudberg er sikkert både villig og tilgjengelig :lur:

:fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis fordi de har skjønt at de ikke får seg noe om de går sånn utkledd.

Vis meg en mann med cowboyhatt og han får gjøre hva han vil i senga med meg iafall :sengekos: Det er så sexy, i tillegg elsker jeg sørstatsdialekten.. hadde jeg bodd borti sørstatene hadde jeg nok ikke klart å gå hehe. Får lage en profil på farmersonly.com..

Skrevet

Hvorfor går ikke norske menn med vikinghjelmer egentlig? :klo: Jeg skjønner liksom ikke det helt.. :erter:

BTimg_Vikinghjelm_258872e.jpg

Dei gjer jo det! Daaah! Eit heilt tydeleg teikn på styrke og manndom. At vikingane eigentleg ikkje nytta hjelmar med horn på, det er vel ikkje så nøye? :gjeiper:

Eg synast cowboyhatt er harry, og aller mest harry er det på countryfestivalar og liknande. Grøss.

At hattane har nytteverdi på ein ranch i sørstatane kan eg for øvrig forstå. Men her omkring blir det berre dumt å vandre rundt med eit digert vindfang på hovudet.

• Liker 4
Gjest Elissima
Skrevet

Liker cowboyhatter jeg og! Da jeg var i Nashville var jeg virkelig i paradis :) Kan anbefale alle med cowboyfetish en tur dit!

Gjest Nanette
Skrevet

Vis meg en mann med cowboyhatt og han får gjøre hva han vil i senga med meg iafall :sengekos: Det er så sexy, i tillegg elsker jeg sørstatsdialekten.. hadde jeg bodd borti sørstatene hadde jeg nok ikke klart å gå hehe. Får lage en profil på farmersonly.com..

small_steed_fat_cowboy.jpg

Vær så god! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dritsexy. :eeeh: Bare se her! Blir man ikke heit på grøten av noe sånt, så vet ikke jeg! :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Dritsexy. :eeeh: Bare se her! Blir man ikke heit på grøten av noe sånt, så vet ikke jeg! :jepp:

Skrevet

Som jeg sa.... :lur:

Men jeg trodde ikke Rune Rudberg trengte å dopes for å bli med på leken? Men kanskje ikke så rart at noen ville utnytte ham med den lekre hatten! :skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...