AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg syns folk blir mer sexy med cowboy hatt Så hvorfor går ikke nordmenn med det? Ingenting er mer sexy enn en mann med cowboyhatt, lisseslips og stor beltespenne. Blir helt yr jeg.. 1
Nevian Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Det får vel fort Harry-stempelet her vil jeg tro - ihvertfall lisseslips. Når jeg hører cowboyhatt tenker jeg umiddelbart på Adam i Mythbusters. Akkurat det ser ikke så dumt ut ihvertfall. Det viktigste er vel at det står i forhold til resten. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Du finner dem på countreyfestivalene. Til spøsmålet; kanskje fordi vi ikke har så mange cowboyer her i landet? Og kanskje fordi det er sjukt harry? 9
Bernardette Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Sannsynligvis fordi de har skjønt at de ikke får seg noe om de går sånn utkledd. 7
Burn Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Fordi vi er vikinger fra Norge, og ikke cowboyer fra Nord-Amerika? 6
Mr.Omg Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Fordi det er et amerikansk plagg, og det ser som regel veldig harry ut. Naboen min går forresten med cowboy-hatt. Men han ser faktisk tøff ut med den
Sumaya Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Fordi det er HARRY! Ta deg en tur på Country festivalen du
Fanta Exotic Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Hvorfor går ikke norske menn med vikinghjelmer egentlig? Jeg skjønner liksom ikke det helt.. 8
daemonia Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Jeg syns folk blir mer sexy med cowboy hatt Så hvorfor går ikke nordmenn med det? Ingenting er mer sexy enn en mann med cowboyhatt, lisseslips og stor beltespenne. Blir helt yr jeg.. Rune Rudberg er sikkert både villig og tilgjengelig 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 Sannsynligvis fordi de har skjønt at de ikke får seg noe om de går sånn utkledd. Vis meg en mann med cowboyhatt og han får gjøre hva han vil i senga med meg iafall Det er så sexy, i tillegg elsker jeg sørstatsdialekten.. hadde jeg bodd borti sørstatene hadde jeg nok ikke klart å gå hehe. Får lage en profil på farmersonly.com..
Moscato Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 Hvorfor går ikke norske menn med vikinghjelmer egentlig? Jeg skjønner liksom ikke det helt.. Dei gjer jo det! Daaah! Eit heilt tydeleg teikn på styrke og manndom. At vikingane eigentleg ikkje nytta hjelmar med horn på, det er vel ikkje så nøye? :gjeiper: Eg synast cowboyhatt er harry, og aller mest harry er det på countryfestivalar og liknande. Grøss. At hattane har nytteverdi på ein ranch i sørstatane kan eg for øvrig forstå. Men her omkring blir det berre dumt å vandre rundt med eit digert vindfang på hovudet. 4
Gjest Elissima Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Liker cowboyhatter jeg og! Da jeg var i Nashville var jeg virkelig i paradis Kan anbefale alle med cowboyfetish en tur dit!
Gjest Nanette Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Vis meg en mann med cowboyhatt og han får gjøre hva han vil i senga med meg iafall Det er så sexy, i tillegg elsker jeg sørstatsdialekten.. hadde jeg bodd borti sørstatene hadde jeg nok ikke klart å gå hehe. Får lage en profil på farmersonly.com.. Vær så god! 1
Malum Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 Dritsexy. Bare se her! Blir man ikke heit på grøten av noe sånt, så vet ikke jeg! 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #17 Skrevet 12. mars 2012 Dritsexy. Bare se her! Blir man ikke heit på grøten av noe sånt, så vet ikke jeg!
daemonia Skrevet 12. mars 2012 #19 Skrevet 12. mars 2012 Dritsexy. Bare se her! Blir man ikke heit på grøten av noe sånt, så vet ikke jeg! Som jeg sa.... Men jeg trodde ikke Rune Rudberg trengte å dopes for å bli med på leken? Men kanskje ikke så rart at noen ville utnytte ham med den lekre hatten! 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 Vis meg en mann med cowboyhatt og han får gjøre hva han vil i senga med meg iafall http://www.side2.no/underholdning/article3354163.ece HER ER HAN! Vær så god, slit'n med helsa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå