Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med blondering i håret, og det har snart gått 30 minutter. Jeg ser absolutt ingen forskjell............. Hjeeelp? Skal jeg sitte litt ekstra for å se om det skjer noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så lurt å sitte ekstra lenge. Svart og veldig mørkt hår må gjerne ha flere behandlinger for å kunen bli blondt, og da blir det ofte veldig slitt og ødelagt. Been there done that.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blondering skal sitte i 45-50 minutter i mørkt hår såvidt jeg husker. Står det ikke noe om det i bruksanvisningen?

Skrevet

Åh, flott. Prøvde rød-farge for en stund siden, det funket heller ikke. Gir opp snart! Grrr

Skrevet

Blondering skal sitte i 45-50 minutter i mørkt hår såvidt jeg husker. Står det ikke noe om det i bruksanvisningen?

Nei, det står 30 minutter.... på alle hårfarger. Men jeg tror nok jeg burde sitte lenger. Verdt et forsøk!

Skrevet

Hvis maks tid på pakken er feks 40 minutter er det ingen vits i å sitte lenger enn dette, da det rett og slett ikke gir mer utslag. Du må ta det i flere omganger.

Skrevet

Men hva er vitsen med flere omganger hvis det ikke syns i det hele tatt første gang? ..

Skrevet

Er det bleking du har kjøpt og ikke farge? Sinnsykt mange kjøper feil og kommer hjem med blond farge/lysfarge, noe som ikke tar på mørkt hår. Hvilken har du kjøpt?

Skrevet

Er det bleking du har kjøpt og ikke farge? Sinnsykt mange kjøper feil og kommer hjem med blond farge/lysfarge, noe som ikke tar på mørkt hår. Hvilken har du kjøpt?

Det er farge... Garnier 7 Blonde... Mousse-greie

Skrevet (endret)

Den er ikke laget for å lysne hår, så da er det ikke rart ikke noe skjer. Du må ha bleking/avfarging om du vil ha det lysere.

da trenger du heller ikke sitte med den lenger :)

Endret av Lykkelitenen
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære vene, du kan ikke farge svart hår lysere. Du er nødt til å bleke det :)

Skrevet

Jeg tror jeg skylder ut og tar en tur til frisøren neste gang........

• Liker 1
Skrevet

Men kjære vene, du kan ikke farge svart hår lysere. Du er nødt til å bleke det :)

Si det før! hahhaha ):

Skrevet

Jeg ville helelr gjort de ja, selv om det vil ta litt tid selv med frisørhjelp og du vil risikere å blir litt orange en periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...