Gå til innhold

Fortell en hemmelighet

Anbefalte innlegg

Gjest Stronger
Skrevet

Alle trenger å lufte sinnet i ny og ne, så her er en tråd hvor vi kan løfte på hjertet og betro våre hemmeligheter :) Her kan du fortelle dine hemmeligheter uansett hvor store eller små de måtte være, og du kan være så anonym som du selv ønsker! Hva er din mest dyrebare hemmelighet? Noen ganger bærer vi på glade hemmeligheter, andre ganger triste.. Enten det omhandler deg selv eller andre, så er det av og til godt å bare få det ut! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jeg som glemte å slå ned på flyet etter et dobesøk på flyet til Miami i 2004. There I said it. ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg har angst. :sjenert: Det er ikke en hemmelighet for mine nærmeste og jeg er ikke så redd for å si det her på KG. Men spesielt i arbeidslivet er det en hemmelighet jeg syns det er vanskelig å bære. For meg kunne det vært en lettelse å bare fortelle det til sjefene og kollegaer, men det skrittet tror jeg aldri jeg tør å ta..

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg syns Orlando Bloom er kjekk i LOTR.

Dette er like uhørt som å like Justin Bieber blant min omganskrets. Men det er godt å få det ut!

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en gang stjålet bukseseler ....

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg syns Orlando Bloom er kjekk i LOTR.

Dette er like uhørt som å like Justin Bieber blant min omganskrets. Men det er godt å få det ut!

Jeg har også sansen for Orlando Bloom der. :rodmer:

Skrevet

Kanskje noen burde flytte denne tråden til et annet underforum, så man kan være anonym? Jeg har ikke så lyst å dele alt under brukernavn :sjenert:

Skrevet

Kanskje noen burde flytte denne tråden til et annet underforum, så man kan være anonym? Jeg har ikke så lyst å dele alt under brukernavn :sjenert:

Nope, da blir det jo fullstendig uinteressant .

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har tisset bak en busk i Slottsparken et par ganger og én gang i et portrom i nærhet av Vikaterrassen for lenge siden da jeg var ung og mer løssluppen enn nå :).

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på Paradise Hotel - og forstår ikke hvordan dette møkkaprogammet kan fenge meg.

Hysj...ikke si det til noen :sjenert:

Skrevet

Nope, da blir det jo fullstendig uinteressant .

Men TS skrev:

Her kan du fortelle dine hemmeligheter uansett hvor store eller små de måtte være, og du kan være så anonym som du selv ønsker!

:)

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

.

Endret av Aaleyah
Gjest Herr Drue
Skrevet

Jeg har tisset bak en busk i Slottsparken et par ganger og én gang i et portrom i nærhet av Vikaterrassen for lenge siden da jeg var ung og mer løssluppen enn nå :).

Du er gal!!!

Hehe, kom igjen a. Du klarer bedre enn det?

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Du er gal!!!

Jeg forteller ikke alle slags hemmeligheter her, kan du skjønne :lur: .

Skrevet

Du er gal!!!

:fnise:

Skrevet

...Av og til... om jeg er alene hjemme og nettopp har kommet ut av dusjen eller noe... så øver jeg på heftig rumperisting og shuffle :ninja:

• Liker 10
Skrevet (endret)

....

:kgbaby:

Endret av frisørmester :)
Skrevet

Eg har ein utruleg vannskrekk,men eg elskar å bade :sjenert:

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Dette er den kjedeligste hemmelighetstråden EVER!:snurt:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...