Gå til innhold

Hva syntes du om denne tatoveringen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes du om denne tatoveringen?

vurderer å ta noe lignende, altså gi tatovøren tegningen og frie hender til å lage noe unikt. Planen var å ta den på skulderbladet :)

Tree_Tattoo_44282.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig!

Men det begynner jo å gå litt inflasjon i sånne tatoveringer da. Bare google tree og birds eller noe, så finner du masse. Men jeg synes ikke det gjør noe. Er jo ikke noe feil i å være enige med mange andre om hva som er fint :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker den, men synes kanskje fuglene burde vært litt mindre da den ene fuglen er veldig stor i forhold til treet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt skeptisk til å gjøre fuglene små, ettersom at det fort blir en "klump" i løpet av noen året.

Men treet skal ikke være så stort, ettersom at den ikke skal dekke ryggen min..

Skrevet

Jeg syns det er en veldig fin tegning, men på en annen side forbinder jeg bildet med sorg.

AnonymBruker
Skrevet

Fæl!

• Liker 4
Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Fint! Men jeg synes det er noe trist ved bildet.

Skrevet

Jeg synes det var en "trist" tatovering.

Skrevet

Veldig stilig, men ville ikke hatt en sånn tattis selv..

Skrevet

Joda, den var fin den, men jeg synes det har blitt alt for populært og oppbrukt med sånne type fugletatoveringer.

Gjest Sonja.
Skrevet

Jeg får veldig "The ring" assisoasjoner til det treet! Skummelt.. hehe

Skrevet

Jeg syns den var fin :) Nøyaktig samme bilde finnes forresten også som veggdekor på Panduro.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den var veldig fin, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å ha selv. Den blir litt for dyster for min del. Men som sagt; den var veldig fin :)

Gjest Eline4
Skrevet

Nydelig! Men jeg kunne nok ikke tenkt meg å ha den selv, annet enn som et bilde på veggen, kanskje :)

Skrevet

Litt kjedelig, og om du skal ha den så detaljert med greiner etc så må du opp i den størrelsen. Men husk at det er du som skal leve med den og digge den, så du må drite i hva alle andre synes ;)

• Liker 1
Gjest Guilty
Skrevet

Ville ikke hatt en slik selv men synes den var fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...