elizane Skrevet 11. mars 2012 #1 Del Skrevet 11. mars 2012 Skal en kort tur til Danmark med et opphold på noen timer i København. Innser at jeg må gå litt målrettet til verks for å rekke over mest mulig og ønsker tips om ting som jeg burde benytte sjansen til å finne der. Tenker både på merker som ikke finnes i Norge (Oslo) innenfor sminke, hudpleie, hår, klær, undertøy (særlig bh'er med stor cup) o.l., samt andre ting som treningsrelaterte ting og vitaminer. Eller helt andre ting som jeg ikke har tenkt på nå. Alle tips mottas med takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 11. mars 2012 #2 Del Skrevet 11. mars 2012 Heia,ja jeg er jo drittlei gågater,er jo bare de samme kjedebutikkene men over til ditt spørsmål:Bh du må gå innom Hunkenmøller,mener det heter ca det..Kjempegode bh der.Magasin er jo verd å sjekke,det meste innen kosmetikk,er en annen au,den ser du i gågata.Ang spes merker vet ikke jeg på klær,bruker Culture,cream o.l.Men skal du finne spes butikker ligger de aldri i en gågate.Det finnes litt blogger som har skrevet om køben så søk på det,god tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 11. mars 2012 #3 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Husker ikke helt hva som finnes i Norge vs Danmark av butikker, så beklager om jeg nevner butikker som finnes her. Monki og Weekday har en del kult, men de har fått butikker i Oslo. Vet ikke hvordan det er i resten av landet. Aldo har bra utvalg av sko. Urban Outfitters har en del tøffe klær, cardigans, herreinspirert, accesoirer osv. Pluss morsomme smågaver. New Yorker er det mange som er glad i. Synes de kan ha en del billig og tøft, men dessverre har det jeg har kjøpt der vært av veldig dårlig kvalitet. Ellers finnes det egne brand stores i mer utbredt grad enn her hjemme, kjekt om det er et merke du er spesielt glad i. Top Shop har også mye forskjellig av klær og tilbehør. Skal legge til om jeg kommer på fler. Hvis du har veldig dårlig tid er kanskje Fields å foretrekke fremfor Strøget? Ellers er jo sistnevnte klart hyggeligere. Edit: Saint Tropez har også en del fint, men selv synes jeg de bruker for mye syntetisk. Men har venninner som har shoppet mye der og er veldig fornøyd med klærne. Endret 11. mars 2012 av Badabing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 12. mars 2012 #4 Del Skrevet 12. mars 2012 Magasin du Nord for undertøy/sko og de har sikkert mye sminke og helsekostgreier og. Armani er min favoritt, litt dyrt da men elsker det. Urban Outfitters, Abercrombie & Fitch, og Deres er litt sånn billig jalla men de har mye gøy! Og Topshop så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå