Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Er det noen her som har testet Powerburn (http://www.powerburn.no/) ?

Jeg har nettopp startet, og leser at det kan ta opp til 3 mnd før man merker effekten noe særlig.

Er det noen her som kan fortelle noen erfaringer fra dette? Funker dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Er det noen her som har testet Powerburn (http://www.powerburn.no/) ?

Jeg har nettopp startet, og leser at det kan ta opp til 3 mnd før man merker effekten noe særlig.

Er det noen her som kan fortelle noen erfaringer fra dette? Funker dette?

Nei. Lommeboken blir dog slankere.

Sikkert ikke det du ville høre, men de aller, aller fleste slike mirakelpiller virker ikke. Og den lille effekten de måtte ha er sannsynligvis placeboeffekten.

Capsaicin har en viss termisk effekt på kroppen, men den er liten og antageligvis ikke målbar.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Supraen.

Slike produkter er og blir humbug, og du støtter en skitten idustri som er ute etter å lure desperate mennesker som stort sett vil ha en magisk, kjapp fiks på problemer.

Balansert og rett kosthold og trening resten av livet (med de opp- og nedturene som følger) er det eneste som hjelper.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fullt klar over at det er mye humbug der ute, men jeg syns ikke det gjør noen skade å prøve.

Dessuten spurte jeg etter erfaringer, ikke etter hva dere tror.

Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom du følger rådene på pakken:

"for å få fortgang i vektreduskjonen bør du sammen med PowerBurn, redusere inntaket av sukker og fett, samt få til en mosjonsøkt på 20 minutter hver dag", så funker PowerBurn.

Skrevet

Med andre ord: vil du gå ned i vekt også uten Power Burn.

Skrevet

Jeg er fullt klar over at det er mye humbug der ute, men jeg syns ikke det gjør noen skade å prøve.

Jeg tror ikke. Jeg har riktignok ikke prøvd selv, men har sett flere kaste bort penger på kosttilskudd som ikke funker.

Noen kosttilskudd har en viss effekt, men dessverre baserer bransjen seg på utstrakt bruk av forfalsket forskning, "cherry picking" eller bruk av falske suksesshistorier.

Trening og kosthold er egentlig ikke så veldig vanskelig teoretisk. Det er praksisen, og det å ha den mentale styrken til å tåle opp og nedturer som er utfordringen.

• Liker 1
Skrevet

Vi tror ikke, vi vet.

Hadde det fungert så hadde det blitt ettertrykkelig utprøvd gjennom studier. Du hadde fått en klar liste over kontraindikasjoner, bivirkninger og ansvarsforhold. Det hadde eksistert omfattende forskning som underbygget effekten.

Enkelt og greit.

Du forbruker mer energi på å ta ti armehevinger hver dag enn å ta det middelet. Armhevinger er dessuten gratis, uten negative birvirkninger og har garantert effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...