Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #21 Del Skrevet 22. januar 2004 Dusjer pusen en gang hver uke vi:) Han er en liten gris, og er ofte møkkete når han kommer inn. Vaske seg selv er han veldig nøye på , mne en sorpete pus er ikke jeg interesert i å ha inn på stuegulvet, så da blir d dusjen. men d går bra d, han står helt stille, og sier ikke et eneste pip God pus d :oops: Å så tror jeg han liker å være ren etterpå. Lilje som ikke er logget inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. januar 2004 #22 Del Skrevet 22. januar 2004 Nei, heldigvis holder de seg rene selv! Til nød kanskje man kan vaske dem med en fuktig klut hvis det er behov for det. Men katt i dusjen? Ville aldri falt meg inn! En gang var jeg nødt til å vaske en kattunge som hadde magesjau Kattungen hylte, og plutselig stod det seks andre katter (mor, tante og søsken) og stirret stygt på meg :o Mora gikk faktisk til angrep på leggen min :o Håhåhååhåå jeg ler høyt nå, kan bare se for meg den bøllegjengen Synd med leggen da :blunke: det var ikke den jeg lo av men sitasjonen jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 23. januar 2004 #23 Del Skrevet 23. januar 2004 Går helt fint med skinnet mitt. Hun har alltid vært facinert av dusjen, og har aldri noe imot å bl vasket selv. Det beste er jo selvfølgelig å bli tørket etterpå. Sønnen, derimot - det kan du bare glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 29. januar 2004 #24 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg bader pusene mine i ny og ne jeg og de har ikke så mye imot det. Jeg har en helt hvit som gjerne kommer inn fra hagen med mønster akkurat som en svart og hvit ku! Siden jeg ikke vet hva han har rullet seg i så synes jeg det er greit å rengjøre før han går løs på senger og sofaer... Eller så bor jeg et sted der temperaturen ofte er langt over 30 plussgrader, og da er det ikke alltid like kjekt å være pus med tjukk pels.. Et kjølig bad da setter de faktisk stor pris på! Som jeg leste hos en anne her så har det mye å si om katten er vant med bading fra den er liten. Måtte bade foreldrene mine sin 6-7 år gamle hankatt en gang den hadde vært ute på illeluktende eventyr. Denne katten var ikke vant med å bade, så DET folkens, det var noe jeg ALDRI kommer til å prøve på igjen!! Hilsen Maikana :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #25 Del Skrevet 29. januar 2004 Å vaske katteskinnet fører bare til skikkelig huskestue. Prøvde på det en gang, men det førte til at gummihanskene jeg var utstyrt med, ble revet opp og katta hang seg fast i dusjforhenget :-? M.a.o ikke noe å anbefale. Bruk heller en fuktig klut som du har blitt tipset om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra prøvedukke Skrevet 29. januar 2004 #26 Del Skrevet 29. januar 2004 Katten min får ikke lov å dusje, for han synger så høyt i dusjen. Stemmen hans skjærer gjennom glass og jeg har av den grunn mistet mange(uerstattelige) glass for store verdier :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~BATgirl~ Skrevet 29. januar 2004 #27 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå