Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på jakt etter en bursdagsgave til min mann og var innom samtlige herrebutikker i går. Ingen av ekspeditørene på Kleins, Vic, Gant eller Match spurte om jeg behøvde hjelp. Jeg kunne selvfølgelig ha spurt om hjelp selv, men jeg forventer faktisk litt service i butikker hvor prisene er litt dyrere enn gjennomsnittet.

Var det typisk lørdagsvakt- oppførsel eller er det sånn til vanlig og?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Du sier ingenting om det var mye folk eller ikke. Det kan jo ha sin innvirkning.

Gjest WendyClear
Skrevet

Hvis du trenger hjelp kan du jo gå å spørre om det. Synes det er bedre om de står tilgjengelig for den som skulle hatt hjelp enn at de henger over hver og en som kommer inn for å spørre om de trenger hjelp (de aller fleste svarer jo at de bare skal titte osv.)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig lite/ ingen folk i butikkene da jeg var der. Jeg var innom begge vic butikkene. Der var det 2 ekspeditører i hver butikk og ingen av de sa hei engang. Synes bare det var litt merkelig.

Gjest Tekola
Skrevet

Om de ikke sa hei en gang, er jeg enig i at det er dårlig service. Man skal se kunden og åpne for interraksjon, selv om man ikke nødvendigvis går bort og henger over skulderen for å hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...