AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 Jeg var på jakt etter en bursdagsgave til min mann og var innom samtlige herrebutikker i går. Ingen av ekspeditørene på Kleins, Vic, Gant eller Match spurte om jeg behøvde hjelp. Jeg kunne selvfølgelig ha spurt om hjelp selv, men jeg forventer faktisk litt service i butikker hvor prisene er litt dyrere enn gjennomsnittet. Var det typisk lørdagsvakt- oppførsel eller er det sånn til vanlig og?
Gjest Tekola Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Du sier ingenting om det var mye folk eller ikke. Det kan jo ha sin innvirkning.
Gjest WendyClear Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Hvis du trenger hjelp kan du jo gå å spørre om det. Synes det er bedre om de står tilgjengelig for den som skulle hatt hjelp enn at de henger over hver og en som kommer inn for å spørre om de trenger hjelp (de aller fleste svarer jo at de bare skal titte osv.) 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 Det var veldig lite/ ingen folk i butikkene da jeg var der. Jeg var innom begge vic butikkene. Der var det 2 ekspeditører i hver butikk og ingen av de sa hei engang. Synes bare det var litt merkelig.
Gjest Tekola Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Om de ikke sa hei en gang, er jeg enig i at det er dårlig service. Man skal se kunden og åpne for interraksjon, selv om man ikke nødvendigvis går bort og henger over skulderen for å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå