Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt på jobb innen helsevesenet og fikk en e-mail om å kontakte de eller om når det passet at de kunne ringe. Selvfølgelig så jeg ikke den beskjeden før fredag kveld... Så må ringe på mandag. Har jeg sannsynlig fått jobben? Eller er det bare intervju? Jeg vet at det var mange søkere der... Så er litt nervøs! Redd jeg skal si noe feil. Noen tips og råd til hva man skal si? Om det er telefonintervju. Har jo snakket med vedkommende på telefon før.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt på jobb innen helsevesenet og fikk en e-mail om å kontakte de eller om når det passet at de kunne ringe. Selvfølgelig så jeg ikke den beskjeden før fredag kveld... Så må ringe på mandag. Har jeg sannsynlig fått jobben? Eller er det bare intervju? Jeg vet at det var mange søkere der... Så er litt nervøs! Redd jeg skal si noe feil. Noen tips og råd til hva man skal si? Om det er telefonintervju. Har jo snakket med vedkommende på telefon før.

Om dette er første gang du er i kontakt med dem etter at du søkte så er de antakeligvis interessert i et intervju.

Ikke overtenk det, du trenger bare å ringe og det er de som fører an samtalen. Sannsynligvis skal dere kun avtale et tidspunkt for intervju, men om de spør om noe mer så tror jeg det er like greit å ta det på stående fot.

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med dem før for en måned siden da jeg ringte inn og hadde noen spørsmål om stillingen. Jeg bor jo i utlandet og det er en sommerjobb, så lite sannsynlig at jeg klarer å komme på vanlig intervju. Hva er det jeg bør regne med at de spørr om hvis det er intervju?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...