Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er penger alt? har lyst til å gå på dagen fordi hele greien begynner å bli latterlig, blir utnyttet av sjefen, får hans personlige problemer servert hele veien, må forholde meg til ekstra arb oppgaver hele tiden, har ingen fritid igjen og hele kroppen verker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er penger alt? har lyst til å gå på dagen fordi hele greien begynner å bli latterlig, blir utnyttet av sjefen, får hans personlige problemer servert hele veien, må forholde meg til ekstra arb oppgaver hele tiden, har ingen fritid igjen og hele kroppen verker.

Det høres ut som om du bør begynne å se etter en annen jobb. Penger er ikke alt, men det er veldig greit å ha, så om du kan unngå å gå ut i arbeidsledighet uten rett til dagpenger bør du prøve det.

AnonymBruker
Skrevet

Har rett på dagpenger, menn det frister ikke med arbeidsledighet, likevel så må noe skje, kroppen min tar direkte skade av dette kjøret, helse er vel viktigere.

Gjest Regza
Skrevet

Drit i den jobben, let etter noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Har rett på dagpenger, menn det frister ikke med arbeidsledighet, likevel så må noe skje, kroppen min tar direkte skade av dette kjøret, helse er vel viktigere.

Om du sier opp selv så har du 8 uker karantene på dagpengene. Har du råd til å gå 8 uker uten inntekt, så er det jo bare å si opp. Ellers bør du stå i jobben og søke nye jobber parallellt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, søker andre jobber parallelt, det arbeidsmiljøet er så dårlig at jeg ikke har ord.

Spiller skuespill hele veien, og tar alt av ansvar, men nå merker jeg at kroppen er sliten og er redd jeg ender opp på sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...