Gjest Marillia Skrevet 11. mars 2012 #1 Del Skrevet 11. mars 2012 Vi skal pusse opp et par soverom på hytta, og ønsker å beise (ikke male) panelen som er der. Den er blitt gul og kjedelig, og vi ønsker å finne enten en brunlig eller en som er mer mot drivved. Hyttebladene har jo en del tips, men stort sett har det vært beis til tømmer, og det blir jo helt annerledes på panel. Noen som har forslag til prøvebokser vi kan kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #2 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg vet at Jotun har interiørbeis. Brukte det selv på panel innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 11. mars 2012 #3 Del Skrevet 11. mars 2012 Scanox panellut er fin å bruke på gulnet panel. Fin å jobbe med og trenger ikke etterbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 12. mars 2012 #4 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg sverger til Osmo. Min lenke Kan brukes på gulv, vegger, møbler, benkeplater - you name it! Vi har prøvd flere av fargene og produktene og er veldig fornøyde. Enkelt å påføre og mange fine farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå