AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 er plaget med kviser på ryggen og synes ikke noe om det akkurat... ikke sånn kjempe mange og tett i tett men likevel... siste tiden også fått noen fremme på skuldrene.... har tidligere lest at det kan komme av bruk av balsam og har derfor fulgt rådet om å skrubbe ryggen etter en har skyldt ut balsamen slik at den ikke blir liggende som et "tettende" lag på ryggen. men ikke noe effekt... når jeg dusjer pleier jeg bruke "skrubbvotter" og vaske med en teatree vask fra bodyshop som er bereget til kroppen. noen som har andre råd å komme med??
mEditari Skrevet 11. mars 2012 #2 Skrevet 11. mars 2012 Prøve å kutte ut balsam en periode for å se om det hjelper? Evt finne en god leave in-balsam som ikke kommer i kontakt med huden.
Surriball Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 En Jeg kjenner gikk på en skikkelig pillekur (antibiotika) og ble kvitt mye av kvisene på ryggen. Han har slitt masse med det, men ble mye bedre av kuren
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 er ikke mange og store kviser jeg har, men synes det er plagsomt nok. vet ikke om jeg klarer å droppe balsamen heilt, men kanskje teste en sånn leav-in som mEditari nevnte...
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vært skikkelig plaget i nakkeområdet. Alt forsvant med serum fra MD 1
SmallTalk Skrevet 11. mars 2012 #6 Skrevet 11. mars 2012 Bytt bodylotion. Ryggen er generelt et problemområde dersom man lett får kviser, og feil bodylotion kan føre til vanvittige kviseutbrudd.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #7 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vært skikkelig plaget i nakkeområdet. Alt forsvant med serum fra MD i begynnelsen var det nok her jeg var mest plaget ja; nakken/helt øverst på ryggen... når det gjelder bodylotion er det ikke så mye jeg smører meg på ryggen med det egentlig....
Gjest FrkLinnea Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Jeg ble kvitt kviser på ryggen ved å bruke dusjolje fra sebamed istedenfor såpe, og vaske håret bøyd fremover, sånn at ikke sjampo og balsam renner nedover ryggen i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Jeg ble kvitt kviser på ryggen ved å bruke dusjolje fra sebamed istedenfor såpe, og vaske håret bøyd fremover, sånn at ikke sjampo og balsam renner nedover ryggen i det hele tatt. hvor får du kjøpt denne?? men om en vasker ryggen etter å ha vasket håret og skylt ut alt bør vel det også kunne gå?? blir så fort dårlig av å stå med hodet bøyd fremover....
Gjest FrkLinnea Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 De har den på apoteket:) Jeg er kanskje hysterisk, men jeg tror ikke det holder å vaske av ryggen etterpå. Balsamen har jo vært der, liksom. Det funker ikke for meg hvertfall. Hvordan dårlig blir du, svimmel? Det tar jo ikke så lang tid å vaske håret. 1
Penny Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Ville sjekket ingrediensene i produktene du bruker om det er noe der som har lett for å fremkalle urenheter, og bytte produkter hvis det er tilfelle.
_Aries Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 For enkelte kan det være uaktuelt og kutte helt ut balsambruken. Gå heller over til å vaske ryggen etter du har skylt ut balsamen. Ellers vil jeg også anbefale å bruke MD face and body scrub, den hjelper mot alt 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 De har den på apoteket:) Jeg er kanskje hysterisk, men jeg tror ikke det holder å vaske av ryggen etterpå. Balsamen har jo vært der, liksom. Det funker ikke for meg hvertfall. Hvordan dårlig blir du, svimmel? Det tar jo ikke så lang tid å vaske håret. blir svimmel, kvalm og får vondt i hodet lenge etterpå..... For enkelte kan det være uaktuelt og kutte helt ut balsambruken. Gå heller over til å vaske ryggen etter du har skylt ut balsamen. Ellers vil jeg også anbefale å bruke MD face and body scrub, den hjelper mot alt som du kanskje ser så vasker jeg allered ryggen til slutt.... men takk for tipset om MD
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Ville sjekket ingrediensene i produktene du bruker om det er noe der som har lett for å fremkalle urenheter, og bytte produkter hvis det er tilfelle. har du noen eksempler på ingredienser som kan fremkalle urenheter??
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 Eg hadde masse kviser på ryggen og i ansiktet, men så fant eg ditta produktet :D; http://www.caredirect.no/efamol-efamol LOVE IT! Null kviser på ryggen, heilt rein og fin :D Eg lova deg, verdt å prøve ut.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #17 Skrevet 2. mai 2012 Jeg ble kvitt kviser på ryggen ved å bruke dusjolje fra sebamed istedenfor såpe, og vaske håret bøyd fremover, sånn at ikke sjampo og balsam renner nedover ryggen i det hele tatt. har forsøkt dusjoljen en lengre periode nå men synes egentlig ikke jeg merker noe forskjell.... kjipt nå som sommeren nærmer seg... noen som vet om badstue kan hjelpe? få svettet ut g dampet huden??
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #18 Skrevet 2. mai 2012 Det eneste som hjelper en serum og skrubb fra MD. 1
Wonders Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har av oppfattning at kviser kommer innenfra, og må hanskes med innenfra. Om det er småtteri av kviser...http://1.bp.blogspot.com/-84CVMSM3Fu0/Tpx6JR6jU2I/AAAAAAAACAw/zpMX9Oijsv4/s1600/princ_rm_photo_of_whiteheads_on_womans_back.jpg så er det bare å skrubbe bort etter bruk av balsam. Er de større og dypere enn dette, gå til legen, sett deg på tetralysal eller tetrasyklin (antibiotika)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Jeg vasker håret "stående", men bøyer meg frem når jeg har i og skyller ut balsam. Uansett er det jo greit å ikke kline masse balsam i hodebunnen og det innerste håret, så det er en vinn-vinn. Kanskje du ikke blir dårlig når du bare bøyer deg frem for balsamen? Du trenger jo ikke stå helt dobbelt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå