hil100 Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 hei, jeg er lei av å ha halvlang hår noe jeg stort sett har hatt hele livet. Vil ha kort hår noe alla det Bear Grylls har, hva heter denne sveisen? vil ikke bare ha kort vanelig kjedelig hår . Har dette noe med hår typen? jeg har mørk tykt hår helt uten fall.
ssecret Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Fin frisyre til en voksen mann. Tror ikke frisyren har et navn. Si at du vil ha kort hår, og at du vil det skal være litt lengre på toppen enn på sidene Ta med et bilde. Frisører liker det. I hvert fall når du skal ha en helt ny frisyre.
Gjest Rastl0s Skrevet 11. mars 2012 #4 Skrevet 11. mars 2012 3 dagers sveisen med 3 dager verdt av svette heter den. Tror den bare heter kort egentlig... 1
Mr.Omg Skrevet 12. mars 2012 #6 Skrevet 12. mars 2012 Kjøp en barbermaskin og klipp deg selv. Egentlig veldig enkelt
ssecret Skrevet 12. mars 2012 #8 Skrevet 12. mars 2012 Kjøp en barbermaskin og klipp deg selv. Egentlig veldig enkelt Ikke hør på han, hil100 :gjeiper: Gå til frisøren du. Man skal være nokså kjekk for å se bra ut i snauet militærsveis.
Mr.Omg Skrevet 12. mars 2012 #9 Skrevet 12. mars 2012 Ikke hør på han, hil100 :gjeiper: Gå til frisøren du. Man skal være nokså kjekk for å se bra ut i snauet militærsveis. Man trenger da ikke å klippe militærsveis selv om man gjør det selv :gjeiper:
ssecret Skrevet 12. mars 2012 #10 Skrevet 12. mars 2012 Man trenger da ikke å klippe militærsveis selv om man gjør det selv :gjeiper: Blir det ikke lik lengde over alt med sånn maskin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå