Arwen Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 :oops: aner ikke hvordan jeg gjør det. Mobilen min ble stjålet på vei hjem fra skolen i dag og må annmelde det for at forsikringen skal gjelde. Har aldri annmeldt noe før, så trenger litt hjelp.
Gjest Brunhilde Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Du oppsøker politistasjonen og sier at du skal anmelde et tyveri. Så tenker jeg du får utlevert et nokså standard skjema som du fyller ut. Det er ikke verre enn det. Kjipt å miste ting på den måten!
Pusekatt Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Oppsøk ditt lokale politikammer/lensmannskontor, og henvend deg i første og beste skranke, si du skal anmelde et mobiltyveri. Sannsynligvis må du stå litt i kø, før du avlegger en forklaring til en politibetjent, som noterer det du sier, og så må du undertegne anmeldelsen etterpå. Jeg opplevde det samme, og fikk jo igjen på forsikringen (dvs min arbeidsgiver gjorde), saken ble "selvsagt" henlagt noen uker etterpå, men hele prosessen med å anmelde gikk veldig greit.
Arwen Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2004 Takk, da stikker jeg på politistasjonen før jobb i dag. (der er det forøvrig aldri kø :D )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå