penelope Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 11. mars 2012 Nude! Hei dere som synes NUDE! Noen som har et konkret eksempel??
Gjest Eld Skrevet 11. mars 2012 #23 Skrevet 11. mars 2012 Hei dere som synes NUDE! Noen som har et konkret eksempel?? Nude sko. Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent
penelope Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #24 Skrevet 11. mars 2012 Nude sko. Personlig synes jeg ikke det er spesielt pent og da skal man ha nude strømper, antar jeg? Eller strømpefri?
Gjest marenagnethe Skrevet 11. mars 2012 #27 Skrevet 11. mars 2012 Hva med noen litt "knæsje" lilla sko? Lilla er jo komplimentærfargen til grønn, så det er en farger som passer fint sammen og skaper spennende kontrast;) En liten digresjon: komplementærfarger til grønn er rød og til lilla er det gul. Ellers er det mange farger som kan passe til en grønn kjole. Men tenk litt på fargen på veska, smykker og sko også.
effy Skrevet 13. mars 2012 #29 Skrevet 13. mars 2012 og da skal man ha nude strømper, antar jeg? Eller strømpefri? Strømpefri
Gjest Badabing Skrevet 13. mars 2012 #31 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Selv synes jeg det er pent med hvite sko til grønn kjole. F.eks hvite pumps og hvite perler. Endret 13. mars 2012 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå