penelope Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Har kjøpt en nokså knallgrønn penkjole - ettersittende - til knærne. Til bruk i sommerbryllup. Men hva slags sko skal jeg ha? blir det for kjedelig med svart? Andre muligheter?
Gjest Tirkes Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Ville kjørt med en farge i nude-nyanse, ja. Men det spørs jo på grønnfargen. Det kan jo være andre spennende farger som matcher.
Weird Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Hva med noen litt "knæsje" lilla sko? Lilla er jo komplimentærfargen til grønn, så det er en farger som passer fint sammen og skaper spennende kontrast;)
Silfen Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Som den meget ufasjonable jeg er så sier jeg oransje.
Gjest Eline4 Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Nude er fint. Men jeg tror jeg ville kjørt lilla eller gult Muligens gull!
penelope Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2012 Vel, bør kanskje presisere at kjolen har flere ulike nyanser av grønt. Har det noe å si? Nude er ikke beige håper jeg ? Beige ser ikke bra ut.
Gjest Cecilia L Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Om fargene er varme i kjolen: gullsko. Og fargene er kalde: sølvsko. Gjerne slingbacks, med åpen tå.
Gjest Indra Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Vel, bør kanskje presisere at kjolen har flere ulike nyanser av grønt. Har det noe å si? Nude er ikke beige håper jeg ? Beige ser ikke bra ut. Kan du finne fargen på nett og linke? Det er mange nyanser, lettere om man ser hvilke farger man snakker om. Holder fremdeles en knapp på lilla om kjolen er i flere grønne nyanser. Gull er også fint, men personlig er jeg ikke komfortabel i gull- eller sølvsko.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Litt avhengig av grønnfargen ville jeg ha vurdert kobberfarget, jeg.
penelope Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 11. mars 2012 Kan du finne fargen på nett og linke? Det er mange nyanser, lettere om man ser hvilke farger man snakker om. Holder fremdeles en knapp på lilla om kjolen er i flere grønne nyanser. Gull er også fint, men personlig er jeg ikke komfortabel i gull- eller sølvsko. Har lett og lett etter et "riktig" fargebilde.Den mørkeste grønnfargen ligner kanskje litt på denne, så er det flere litt lysere nyanser også. Men jeg syns den er litt grønnere,litt mindre teal-nyanse. Tusen takk for alle innspill, alle sammen.
penelope Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. mars 2012 Dette er et bilde av en kjole i blått, som ligner veldig på min GRØNNE kjole:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå