Gå til innhold

Innmeldingsavgift på treningssenter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som skal betales i tillegg til månedsavgiften den første måneden?

Synes det virker søkt at jeg skal betale for at de skal få meg som kunde. :forvirra:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engangssum du betaler når du signerer kontrakten for 1 år

Gjest Bobler
Skrevet

Det er en engangs-sum.

Treningssenteret jeg trente på hadde forøvrig utmelding-sum i stedet, veldig greit syntes jeg. Da betalte man heller hvis man meldte seg ut før det hadde gått et år, i stedet for å betale for å binde seg et år.

• Liker 1
Skrevet

legg frem saken for dem så får du garantert et bedre tilbud. De er som du sier meget interessert i å få deg som kunde, og da helst med bindingstid.

Det er stadig vekk kampanjer der du får innmeldingsavgiften i rabatt.

AnonymBruker
Skrevet

Har to forskjellige sentre i nærheten, og på begge må man punge ut en 500-lapp for å få lov til å binde seg i ett år. Helt sprøtt synes nå jeg. Har ikke sett noen kampanjer fra noen av de på lenge heller, men får vel kanskje ta en prat med de personlig da og se om jeg kan lure til meg et bedre tilbud.

Takk for raske svar. :)

TS

Gjest Solsmil
Skrevet

Synes det erlitt sykt at de har det sånn. Særlig når det er bindingstid. På mitt senter betalte jeg 200 i innmeldingsavgift, og 100 kr for medlemskortet, og dette var en engangssum jeg betalte samtidig med månedsavgiften (på 200 kr). Så ble 500 kr for meg første måneden, selv om jeg bare betaler 200 kr hver mnd etter det. Men for min del synes jeg det er greit, særlig siden jeg ikke har bindingstid, og det er så billig. Men hadde det kostet dobbelt så mye, hadde jeg nok reagert litt

AnonymBruker
Skrevet

Korrekt, det er en engangssum.

Skrevet

Jeg synes også det er helt sprøtt at man må betale mange hundre kroner for å melde seg inn. Nekter å tro at den reelle kostnaden ved å registrere nye medlemmer er så høy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På mitt treningssenter er innmeldingsavgiften hele 1200 kroner, men det er som om de selv vet at det er teit for de har stadig vekk kampanjer der man slipper innmeldingsavgift. Med tanke på at selve innmeldingen tok 10 minutter synes jeg det er en høy pris å betale (for de som faktisk har betalt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...