Gå til innhold

Har dere gjort en god gjerning i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg!

Har vikar i dag, og da han spurte hvem jeg var sa jeg navnet til ei som var borte. Hun har mye fravær på grunn av sykdom - og det har ikke jeg. Byttet identitet jeg, gitt.

Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, i dag har jeg bare vært fæl og slem! :wink:

Skrevet

Ikke sant? Litt stolt av meg selv. Og det morsomste er at JEG, Hope, var på skolen i går, mens hun jeg påsto at jeg var i dag ikke var der i går... altså, sa jeg at jeg var Hope i går, men en annen i dag....

Og de andre i klassen holdt kjeft om det...

Greensky: Er du bare slem du da? Tror ikke noe på det :)

Skrevet

Herlig! :ler:

Har ikke rukket å gjøre noen gode gjerninger ennå, men dagen er fortsatt ung :roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Greensky: Er du bare slem du da? Tror ikke noe på det :)

Hmmm.....! Er slem som dagen er lang! :kul::ler:

Skrevet

Har gått tur med min, og min venninnes hund... Og nå vil de jammen ut igjen...

Eller...

Kanskje det er de som gjør en god gjerning mot meg... :oops:

Ja, det skal du se det... :wink:

OK, da går vi...

Skrevet

Synes det er ekkelt jeg at du bytter identitet slik. Hva om denne vikaren finner ut av det? Eller det betyr sikkert ingenting?

Eller hva vet jeg egentlig? Uansett, jeg hadde ikke likt at andre gav seg ut for meg, uansett grunn......

Min gode gjerning i dag er å spante middag på veninnen min. Vi skal på ***** restauranten...Yam Yam!

=)

Skrevet

Jepp, det har jeg. Jeg har hjulpet en gammel syk dame med å vaske gulv og støvsuge. :engel:

Skrevet

Har ordnet med presang til en paa jobben som skal slutte og har begynt aa planlegge overraskelse til ei venninne paa bursdagen hennes...

Skrevet

hender jeg hjelper eldre folk inn på bussen, særlig nå som det er superglatt enkelte steder. jeg går ikke ut av bussen for å hjelpe dem, men hvis jeg står på bussholdeplassen sjøl.

Gjest Étoile
Skrevet

Jepp, i dag har jeg hjulpet tre damer med barnevogn av og på trikken. Ikke samtidig da...

Skrevet

Anafugia: Hun visste at jeg skulle si jeg var henne, og hun takket meg hundre ganger for det. Om vikaren skjønner det, er det greit. Ikke så nøye egentlig.

Også er jeg i ferd med å gjøre en annen god gjerning nå: Gjøre en stooor gruppeoppgave som skal være levert i morgen kl. 08.30 alene, fordi de andre skal slippe det. Føler meg snill altså! :D

Regner med at det blir en lang natt, men det ordner seg sikkert.

Dere er flinke og snille dere også!

Skrevet

Ja, det har jeg.

Jeg har besøkt en venninne som er syk, jeg har laget middag til min mann - og så har jeg gjort en frivillig innsats for idrettslaget mitt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg gjør faktisk ganske mange gode gjerninger når jeg tenker meg om;

Jeg har som mål å gjøre en person glad hver dag.

Jeg ringer ofte til mormor, som er litt ensom, handler for henne, osv.

Jeg er en god venn

osv.

Totalt sett gjor jeg nok en hel del med gode gjerniner i løpet av en dag. Er egentlig ganske snill, jeg. :wink:

Skrevet

Jeg sitter og manner meg opp for å lufte psyko-dama i to timer. Gjør det i regi av Røde Kors Besøkstjeneste.

Det er jo en god gjerning, men altså noe jeg ikke akkurat ser frem til. :-?

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg sitter og manner meg opp for å lufte psyko-dama i to timer. Gjør det i regi av Røde Kors Besøkstjeneste.

Det er jo en god gjerning, men altså noe jeg ikke akkurat ser frem til. :-?

Gode gjerninger har sin pris. Vet ikke om jeg er så god at jeg ville lufte psyko-damer som ikke er helt gode. Om du skjønner. :lol:

Skrevet

Jeg har spist hamburger på Mc Donalds. Må nesten kalle det en god gjerning som jeg ikke unner meg særlig ofte.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...