Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Det har jeg! Har vikar i dag, og da han spurte hvem jeg var sa jeg navnet til ei som var borte. Hun har mye fravær på grunn av sykdom - og det har ikke jeg. Byttet identitet jeg, gitt. Hva har dere gjort?
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Nei, i dag har jeg bare vært fæl og slem!
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Ikke sant? Litt stolt av meg selv. Og det morsomste er at JEG, Hope, var på skolen i går, mens hun jeg påsto at jeg var i dag ikke var der i går... altså, sa jeg at jeg var Hope i går, men en annen i dag.... Og de andre i klassen holdt kjeft om det... Greensky: Er du bare slem du da? Tror ikke noe på det
Labella Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Herlig! Har ikke rukket å gjøre noen gode gjerninger ennå, men dagen er fortsatt ung
Gjest GreenSky Skrevet 13. januar 2004 #6 Skrevet 13. januar 2004 Greensky: Er du bare slem du da? Tror ikke noe på det Hmmm.....! Er slem som dagen er lang!
Ugla Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 Har gått tur med min, og min venninnes hund... Og nå vil de jammen ut igjen... Eller... Kanskje det er de som gjør en god gjerning mot meg... :oops: Ja, det skal du se det... OK, da går vi...
Rapitap Skrevet 13. januar 2004 #8 Skrevet 13. januar 2004 Synes det er ekkelt jeg at du bytter identitet slik. Hva om denne vikaren finner ut av det? Eller det betyr sikkert ingenting? Eller hva vet jeg egentlig? Uansett, jeg hadde ikke likt at andre gav seg ut for meg, uansett grunn...... Min gode gjerning i dag er å spante middag på veninnen min. Vi skal på ***** restauranten...Yam Yam! =)
Arkana Skrevet 13. januar 2004 #9 Skrevet 13. januar 2004 Jepp, det har jeg. Jeg har hjulpet en gammel syk dame med å vaske gulv og støvsuge.
Marble Skrevet 13. januar 2004 #10 Skrevet 13. januar 2004 Har ordnet med presang til en paa jobben som skal slutte og har begynt aa planlegge overraskelse til ei venninne paa bursdagen hennes...
rosett Skrevet 13. januar 2004 #11 Skrevet 13. januar 2004 hender jeg hjelper eldre folk inn på bussen, særlig nå som det er superglatt enkelte steder. jeg går ikke ut av bussen for å hjelpe dem, men hvis jeg står på bussholdeplassen sjøl.
Gjest Étoile Skrevet 13. januar 2004 #12 Skrevet 13. januar 2004 Jepp, i dag har jeg hjulpet tre damer med barnevogn av og på trikken. Ikke samtidig da...
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2004 #13 Skrevet 13. januar 2004 Anafugia: Hun visste at jeg skulle si jeg var henne, og hun takket meg hundre ganger for det. Om vikaren skjønner det, er det greit. Ikke så nøye egentlig. Også er jeg i ferd med å gjøre en annen god gjerning nå: Gjøre en stooor gruppeoppgave som skal være levert i morgen kl. 08.30 alene, fordi de andre skal slippe det. Føler meg snill altså! :D Regner med at det blir en lang natt, men det ordner seg sikkert. Dere er flinke og snille dere også!
Tusenfryd Skrevet 13. januar 2004 #14 Skrevet 13. januar 2004 Ja, det har jeg. Jeg har besøkt en venninne som er syk, jeg har laget middag til min mann - og så har jeg gjort en frivillig innsats for idrettslaget mitt.
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #17 Skrevet 14. januar 2004 Jeg gjør faktisk ganske mange gode gjerninger når jeg tenker meg om; Jeg har som mål å gjøre en person glad hver dag. Jeg ringer ofte til mormor, som er litt ensom, handler for henne, osv. Jeg er en god venn osv. Totalt sett gjor jeg nok en hel del med gode gjerniner i løpet av en dag. Er egentlig ganske snill, jeg.
LilleMy Skrevet 14. januar 2004 #18 Skrevet 14. januar 2004 Jeg sitter og manner meg opp for å lufte psyko-dama i to timer. Gjør det i regi av Røde Kors Besøkstjeneste. Det er jo en god gjerning, men altså noe jeg ikke akkurat ser frem til. :-?
Gjest GreenSky Skrevet 14. januar 2004 #19 Skrevet 14. januar 2004 Jeg sitter og manner meg opp for å lufte psyko-dama i to timer. Gjør det i regi av Røde Kors Besøkstjeneste. Det er jo en god gjerning, men altså noe jeg ikke akkurat ser frem til. :-? Gode gjerninger har sin pris. Vet ikke om jeg er så god at jeg ville lufte psyko-damer som ikke er helt gode. Om du skjønner.
Gjest gloria Skrevet 15. januar 2004 #20 Skrevet 15. januar 2004 Jeg har spist hamburger på Mc Donalds. Må nesten kalle det en god gjerning som jeg ikke unner meg særlig ofte.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå