MissiS Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Min forlovede og jeg snakker om å gifte oss 7.juni neste år (pinseaften, samme som foreldrene mine). Men siden jeg er student er jeg redd det skal komme rett opp i eksamenene mine (tror jeg er ferdig til da, men...) Noen andre som har noen synspunkt eller erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Tja de fleste er vel ferdig med eksamen da... ? jeg er iallefall ferdig i mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi måtte gjøre en slik vurdering da vi satte datoen for bryllupet. Jeg er ferdig på skolen til sommeren. Eksamenene er riktignok unnagjort i slutten av april, men jeg jobber i tillegg med et hovedprosjekt som skal være ferdig i begynnelsen av juni. I samme periode må jeg også finne meg en jobb.. Vi valgte å sette datoen til 21 september. Tror det hadde vært vanvittig slitsomt dersom vi hadde valgt å gifte oss i juni, så jeg er veldig glad for at vi valgte som vi har gjort..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beginoa Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg er også student og skal gifte meg i august.Grunnen til at vi valgte august er at da kan vi bruke sommerferien til planlehhing og forberedelser.Litt greit å slippe det oppi eksamenslesinga. Høyskoler og profesjonsstudier er ofte ikke ferdig før i midten av juni,og det er jo synd hvis mange av gjestene må melde avbud pga eksamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg ville sjekket det med skolen jeg for det er tydeligvis store forskjeller her.. Jeg går siste året på høyskolen og vi har vanligvis sluttet tidlig, kanskje ikke så tidlig som i begynnelsen av juni... Det høres også fornuftig ut å vente litt for det blir sikkert fryktelig stressende å ha et bryllup rett etter eksamen... sikkert feilig å ha en måned eller to til den siste planleggingen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. februar 2002 #6 Del Skrevet 27. februar 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Dersom en begynner planleggingen god tid i forveien så skal det i utgangspunktet ikke være noe problem. Det avhenger jo også på hvor stort bryllup man vil ha. Vi har ikke stresset opp og kavet noen ting med vårt bryllup så lang. Nå er det jo ennå to mnd. igjen da så ting kan skje ennå. Men dersom en innvolverer familie så ser jeg ikke at det skulle by på noen problemer. Det spørs som sagt på hvor mye man legger i planleggingen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 Vi pleide ikke å være ferdig med eksamen før rundt 20. juni vi... Men det varierer jo veldig fra skole til skole og studieretning. Sjekk med skolen da vel. Sjekk med skolen, de setter opp eksamensdatoene senest ved skolestart høsten før.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 Min forlovede skal ha eksamen til neste vår. Det er sikkert forskjellig fra eksamen til eksamen, men jeg tror nok den er ferdig til St.Hans helgen. Vi skal ha vårt bryllup 21. juni 2003. Har begynt å planlegge allerede, så tror ikke det skal bli noe stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 28. februar 2002 Ikke så dumt med St. Hanshelgen! Det har jeg ikke tenkt på! Har lyst til å ha en litt spesiell helg (derav forslag om pinseaften, da får man liksom 2 bryllupsdager siden pinseaften faller forskjellig fra år til år...) Samtidig vil jeg ikke ha bryllupet midt i sommerferien siden jeg da risikerer at mange ikke kan komme på feriereiser! Men st.Hanshelgen er definitivt noe å tenke på... (og da har jeg i mellomtiden fylt 21.... Det kan jo være smart?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå