AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Hei! Noen som virkelig liker å være singel? Føler virkelig at samfunnet/resten av befolkningen forventer at en skal være på jakt etter en kjæreste hele tiden. Jeg er selv ganske ung og ønsker å leve fri og uavhengig for en god stund fremover, men føler fortsatt at venner syntes synd på meg som ikke har en kjærest/prøver å spleise meg med den "perfekte for meg", familie spør og grever og trur ikke på meg når jeg faktisk ikke har en spesiell osv.. Noen i samme situasjon?
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Jepp, jeg liker det så godt at jeg ikke kunne ha tenkt meg å bytte for noe som helst.
Gjest Søgni Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Jeg har iallefall merka meg at de jeg kjenner som mener det er verst å være singel er folk i forhold :gjeiper:
Gjest Chloè Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Liker meg veldig godt som singel. Gå på byen å ikke vite hva som venter deg, hvem som ser din vei hvem du kan kline og kose med,flørte osv. Savner å ha noen å kose med, elske noen. Savner derimot ikke sjalusien,alltid tenke på om hva han mente med det og det,liker han ennå henne,hva gjør han på byen uten meg,lyge han,hvorfor sendte han melding til henne. Savner ikke drama, hvertfall ikke når jeg leser alle disse innleggene på KG, da priser jeg meg lykkelig over at jeg er singel
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Samme her, go jet er smart 40! Apropo alder, hvor gamle er dere som er singel og liker tilværelsen?
Gjest Chloè Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Samme her, go jet er smart 40! Apropo alder, hvor gamle er dere som er singel og liker tilværelsen? 21.. tviler på at jeg hadde vært like glad i å være singel hvis jeg var 40
Adonis Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Savner derimot ikke sjalusien,alltid tenke på om hva han mente med det og det,liker han ennå henne,hva gjør han på byen uten meg,lyge han,hvorfor sendte han melding til henne. Savner ikke drama, hvertfall ikke når jeg leser alle disse innleggene på KG, da priser jeg meg lykkelig over at jeg er singel Disse tingene går ikke på om du er i forhold eller ikke, de går på deg som person.
Gjest Chloè Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Disse tingene går ikke på om du er i forhold eller ikke, de går på deg som person. Nja, det har nok mye å si hvem jeg er sammen med. Har ennå tilgode å oppleve at det er flere positive enn negative ting av å være i et forhold. Så det er nok derfor jeg liker meg best som singel. Nå høres det ut som om det er umulig å tilfredstille meg, det er det ikke
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 25 & drives.. føler også at d er de i faste forhold som trur alle vil være i et fast forhold..
Meridian Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 21.. tviler på at jeg hadde vært like glad i å være singel hvis jeg var 40 Er bare 19 år til det
Gjest finurlig Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg trives veldig godt som singel, og selv synes jeg ikke at jeg mangler noe. Men mine venninner som har type, tror jo at jeg gråter meg i søvn hver natt og vandrer hvileløst rundt på byen for å finne meg en mann, så jeg slipper å dø alene :gjeiper: Red.: glemte å si at jeg er 22 år Endret 11. mars 2012 av finurlig
Gjest -J- Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 Ja, det er flere i din situasjon om det er en trøst.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Å være singel var helt konge til jeg ble sånn ca. 21, og så fant jeg ut at jeg ville ha mer ut av livet..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #15 Skrevet 12. mars 2012 21.. tviler på at jeg hadde vært like glad i å være singel hvis jeg var 40Når en har blitt 40 år har en jo gjerne vært i diverse forhold og det kan være kjempefint å være singel igjen da også. 1
Lizbeth Skrevet 12. mars 2012 #16 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg trives IKKE noe særlig med det, haha.. Eller, alt er bedre enn et dårlig forhold, da Endret 12. mars 2012 av MissStiles
MsMax Skrevet 12. mars 2012 #17 Skrevet 12. mars 2012 Nå har ikke jeg vært singel så lenge da,men jeg trives og har tenkt å h det slik leeenge Er 23 år.
MissStiles Skrevet 12. mars 2012 #18 Skrevet 12. mars 2012 Tråden er ryddet pga reklame. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå