AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Har funnet noe på ebay jeg MÅ ha, og det fort. Problemet er bare at jeg er et naut når det kommer til ebay, jeg må få dette trykket inn med teskje. La meg si det sånn, hva er paypal? Da ser du hvor mye jeg kan... Kan noen være så snill å hjelpe meg med å gjøre en liten gutt ekstremt glad? Det er snakk om en leke..
Vegas Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Paypal brukes til å betale igjennom uten at mottakeren av pengene ser Betalingsinformasjonen din. Lag deg ebay og paypal konto og handle ivei:)
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Har funnet noe på ebay jeg MÅ ha, og det fort. Problemet er bare at jeg er et naut når det kommer til ebay, jeg må få dette trykket inn med teskje. La meg si det sånn, hva er paypal? Da ser du hvor mye jeg kan... Kan noen være så snill å hjelpe meg med å gjøre en liten gutt ekstremt glad? Det er snakk om en leke.. Les om ebay og paypal under hjelp på ebay og paypal sine sider. Der er det masse informasjon om hvordan det fungerer hvis du bare gidder å gjøre en innsats selv og lese om det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Fikset en paypalkonto, men passordet ble feil for nå kommer jeg ikke inn! Prøver å få det gjenopprettet, men det går ikke. Jeg får epost om at jeg skal trykke på en link så jeg kommer til gjennopprett passord siden, men det gjør jeg ikke, jeg kommer bare til innloggingsfeltene som krever passordet mitt. Hva er feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå