Gå til innhold

Barneleker på nettet, hvilken butikk er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker best å handle via nettet da barnelekebutikkene ikke er det helt svære utvalget her jeg bor.. Noen som har tips til gode butikker? Skal være leke til jente 1,7 år, har dere gode tips i tillegg så ja takk! :klem:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mittrom.no har kjempefine leker etc. til barn. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, skal inn og se!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, skal inn og se!

Bare hyggelig. :)

De har butikk her hvor jeg bor og det er så mye fint at det nesten er umulig å bestemme seg når jeg skal kjøpe noe til mine tantebarns barn.

Nå er mitt eget første barnebarn på vei :strix: så jeg må følge med i denne tråden.

Håper flere svarer.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi handler mye på Biit, det er i samarbeid med Amazon. Må ikke handle for mer enn 200 for da kan man måtte betale tollavgifter, men over 150 for da får man gratis porto ;) Har masse leker til en mye finere pris enn i lekebutikkene her hjemme :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

Skrevet

Lekmer.no

Skrevet

Vi handler mye på Biit, det er i samarbeid med Amazon. Må ikke handle for mer enn 200 for da kan man måtte betale tollavgifter, men over 150 for da får man gratis porto ;) Har masse leker til en mye finere pris enn i lekebutikkene her hjemme :)

Dere som har erfaring med Biit...

På sidene der, så opererer de med en pris i kroner. Men den tilsvarende prisen i pund er noe helt annet etter tollvesenets omregningskurser.

Hvilken pris betaler dere egentlig når dere betaler? Og hvilken pris/vareverdi oppgis på tollskjemaet på pakken?

Har funnet noe til 180kr som ifølge tollvesenet (og pris i pund) vil tilsvare 225kr i vareverdi...

Kjipt å få uplanlagt moms og gebyr på noe som egentlig skulle være billig...

Gjest pysepusen
Skrevet

Dere som har erfaring med Biit...

På sidene der, så opererer de med en pris i kroner. Men den tilsvarende prisen i pund er noe helt annet etter tollvesenets omregningskurser.

Hvilken pris betaler dere egentlig når dere betaler? Og hvilken pris/vareverdi oppgis på tollskjemaet på pakken?

Har funnet noe til 180kr som ifølge tollvesenet (og pris i pund) vil tilsvare 225kr i vareverdi...

Kjipt å få uplanlagt moms og gebyr på noe som egentlig skulle være billig...

Jeg pleier å forholde meg til prisen som står i kroner. Noen ganger er de litt forskjellige. Når du kommer til kassen er det også denne prisen som står. Men; jeg pleier ALLTID sjekke hvor mye summen blir i kroner på den siste knappen før jeg trykker "betal". Da har jeg aldri kommet opp for noen uforutsette avgifter :) Og da har du jo også et Visa/master-beløp du kan vise tilbake til.

Skrevet

Jeg pleier å forholde meg til prisen som står i kroner. Noen ganger er de litt forskjellige. Når du kommer til kassen er det også denne prisen som står. Men; jeg pleier ALLTID sjekke hvor mye summen blir i kroner på den siste knappen før jeg trykker "betal". Da har jeg aldri kommet opp for noen uforutsette avgifter :) Og da har du jo også et Visa/master-beløp du kan vise tilbake til.

Takk for svar!

Gjorde et forsøk nå, og det ser ut til at helt sist i betalingen, rett før man godkjenner hele bestillingen, så trekker de fra moms i avsenderlandet eller noe. (Prisen i pund blir hvertfall lavere.)

Genial side! Tusen takk for tips!

Gjest pysepusen
Skrevet

Takk for svar!

Gjorde et forsøk nå, og det ser ut til at helt sist i betalingen, rett før man godkjenner hele bestillingen, så trekker de fra moms i avsenderlandet eller noe. (Prisen i pund blir hvertfall lavere.)

Så bra! :) Det er virkelig en genial side! :nigo:

Skrevet

Takk for svar!

Jepp, pundprisen er inkl VAT-avgift. Den er på omtrent 17%, og trekkes fra i det du opplyser om at varen skal til Norge.

Gjest Misteltein
Skrevet

Koster det noe i frakt?

Gjest pysepusen
Skrevet

Koster det noe i frakt?

Ikke hvis du handler for over 150 eller 152 kr. Da velger du den typen porto som gjør at det er gratis.

Gjest Misteltein
Skrevet

Ikke hvis du handler for over 150 eller 152 kr. Da velger du den typen porto som gjør at det er gratis.

Cool! Sender deg PM

Skrevet

Riktigleker.no

Masse fine barneleker!

Skrevet

Ellers har br.no (BR leker) bra uvalg og gode tilbud.

Men de klarte ikke å måle seg med biit når det gjaldt priser!

Skrevet

Sprell.no

Ellers er jeg også godt fornøyd med biit.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...