Gå til innhold

Jeg har lyst på snop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en stor pose sursøt-chips med Maaruds dip og rømme.

Din tur.... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Mmmh, lørdag i dag og jeg har handla skikkelig godis for en gangs skyld. (Er popcornmenneske i helgene vanligvis).

Jeg har kjøpt Pandalakris og paprikapotetgull. Og har en kvikklunsj i kjøleskapet.

Føler meg litt kjedelig som har kvikklunsj som favorittsjokolade men det er så godt!

Skrevet

En guinness eller tre.

Skrevet

Jeg har lyst på en stor plate Stratos Dobbel

Gjest Survival
Skrevet

I dag har jeg tenkt å unne meg en skål med hjemmelaget oreois :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Foruten Cola, er min gane i dag innstilt på potetgull med ost og løk. Skal kjøpes i kveld. ;)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er kyllingvinger det jeg higer mest etter, men i kveld blir det brus og sørlandschips :)

Skrevet

Lyst på mat generelt! Mat man kan tygge på, lyst på en kopp god kaffe, et glass vin.. Lyst på det meste! :bond:

(mandeloperasjon er ikke morsomt au)

Skrevet

Belgisk sjokolade uten sukker kjøpt i Sverige.. mmmmmmmm!

Gjest Guilty
Skrevet

Har veldig lyst på Ferrero Rocher, men får nøye meg med superchips siden jeg kun har det :)

Gjest SummerJudith
Skrevet

belgisk vaffel med sjokoladesaus!! :D

Skrevet

Blir så fryktelig sulten av denne tråden her!

Skrevet

Jeg har lyst på den nye toppris sjokoladeplaten, potetgull og holiday dipp og masse cola:-) hater å være på slankern. Gleder meg til neste lørdag, da skal jeg unne meg litt godteri!

Skrevet

En diger pose potetgull, litt sjokolade, vingummi og en flaske vin. OMNOMNOM

Gjest Cecilia L
Skrevet

Baconsvor, lakrisfugde og oransje krokodiller. Da dekkes alle mine snopbehov. ;)

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg må slå meg sammen med Cecilia i krokodilleinnkjøp. De svarte er best! :)

• Liker 3
Skrevet

Min gane vil ha svarte firkanter fra Candy King (fudgebiter av noe slag), iskald colaboks og en av de 12 kvikk-lunsjene vi kjøpte i går på salg...

Skrevet

Trenger virkelig RedBull nå. Prøveøving uten energi er som å sove med øynene åpne :(

Skrevet

Jeg gleder meg allerede til lørdagen. Da blir det cola og potetgull, samt en god film, på meg!

Gjest mari kontrari
Skrevet

Har fryktelig lyst på sånne sure, myke halvmåner (det finnes også runde ansikter og frosker som smaker likt) som selges som smågodt. Men lørdag er snopedagen og det er heldigvis langt å gå til butikken i regnet, så jeg får klare meg uten. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...