Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Noen her inne som bruker snus? Hvilke typer bruker dere mest? For min del går det mest i General og Gøteborgs Rape. Hender at jeg tar i bruk Skruf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine snusdager var general miniporsjon tingen.

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg snuser.

Her går det for det meste i Skruf. Skruf Stark White er den jeg liker aller best, men den med tranebær er fantastisk god. Ellers er Nick And Johnny Radical Red og Nick And Johnny Crushed Ice kjempe gode. General er jeg dritt lei og samme gjelder Granit, blæ...

Gjest BamseB
Skrevet

Storforbruker av løs General, forferdelig uvane...

Skrevet

jeg snuser skruf original portion :)

Skrevet

skruf xtra sterk posjon :hjerte: Men det hender jeg tar general løs innemellom om typen har det.

Skrevet

Nick and Johnny Crushed Ice her. :jepp:

Skrevet

Nick n Johnny Sterk White <3 lurer på om den heter noe med ice nå? Har ikke lest så nøye.

Er altfor avhengig desverre, håper jeg klarer å slutte en gang.

Litt sånn halvveis off-topic: føler folk at snus har en øvre aldersgrense?

Merker at mange mener at dette bare er noe tull jeg kommer til å vokse fra meg (er 20), men jeg tviler på at det kommer til å bli så lett liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Nick and Johnny Sterk White :rodmer:

Beste snusen, renner ikke, holder lenge under leppa og kan gjenbrukes. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Er dere ikke redde for kreft?

AnonymBruker
Skrevet

Skruf sterk portion her. Men har vært uten i snart en uke. Bruker for mye penger, pluss at det begynner å synes på tennene og tannkjøttet. Også er jeg redd for kreft.

Så nå er det farvel til snus, forhåpentligvis for godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skruf sterk portion her. Men har vært uten i snart en uke. Bruker for mye penger, pluss at det begynner å synes på tennene og tannkjøttet. Også er jeg redd for kreft.

Så nå er det farvel til snus, forhåpentligvis for godt.

:klappe:

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

At det koster penger er en ting, men at det begynner å synes på tenner og tannkjøtt? Jeg har snust i mer eller mindre åtte år, og det synes ikke på meg.

General Mini, for da synes det ikke på meg.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

the lab 12. Ingen over, brukt "skruf slim white fresh" og "nick and johnny stark white" om hverandre før jeg oppdaget denne. Laben knuser, både fordi den ikke renner, fordi den smaker godt og fordi den røsker!! (Men sunn er den ikke..)

Skrevet

Skruf slim white fresh eller helst skruf slim sun fresh! Finner den nesten aldri lenger. Tror det er flere enn meg som har oppdaget den.. Renner nesten ikke. En god nummer tre er the lab 12.

Skrevet

Hm, morsomt... For meg har det alltid vært kun èn, eller to - først et par år med Ettan, så General Løs, (kløpt tak i mellom tommel og pekefinger og inn... ikke denne tåpelige "bakinga" i håndflaten i flere minutter jeg registrerer mange driver med). Klarer ikke å se verken porsjons-snus eller alle disse nye kule merkene som annet enn dårlige etterlikninger. Snus skal smake snus, ikke mint, kjøtt eller fisk, kun snus...

Men nå er det ettertrykkelig slutt, etter et hav av år. Går på 6 måneden nå uten, null problem, bare deilig, kan anbefales... :)

Skrevet

Skruf slim, enten tranebær eller polar sterk white

Anonymous poster hash: 18915...331

Skrevet

Egentlig foretrekker jeg general løs - men er så stygt på damer! Så bruker mest general posjon eller Gøteborg rape.

Anonymous poster hash: a160d...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...