AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Del Skrevet 10. mars 2012 uten at jeg er særlig sint har jeg en slags sinnarynke i pannen. Den er synlig enten jeg konsentrerer meg eller ikke, og jeg gruer meg alltid til såkalte "kodak-moments" for jeg vet at akkurat den blir veldig synlig da. Så er det noen som har tips til hvordan jeg skal få den bort eller redusere den? Har helst ikke lyst til å begynne med botox, for jeg har verken lyst til å være stiv i maska eller sprøyte gift inn i kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg er i slutten av 30-årene og begynte å se antydninger til sinnarynke i panna. Er ellers heldig med lite streker og rynker men likte ikke dette så jeg begynte å sjekke rundt. Fant en bok på amazon som heter "Facersise" og der sto det et tips om å bruke medisinsk/kirurgisk tape på denne rynken om natta. Det begynte jeg med og det hjelper som fy! Høres helt utrolig ut, men det er billig og forsøket verdt for andre også. Jeg har fått min venninne til å prøve (har dypere fure der enn jeg) og det er hel utrolig hvor denne flater ut på henne også. Det som gjør at dette virker er at sinnarynken er muskulær og teipen får muskelen som lager denne til å slappe av så rynken slipper taket. Jeg så forskjell etter noen dager bare og brukte hver natt i flere mnd. Nå bruker jeg bare av og til for å holde det vedlike og har ikke engang antydning til sinnarynke mer. Man føler seg jo lite lekker med teip i panna om natta men det er verdt det. Jeg bruker sånn teip i rull fra apoteket. Sikkert flere som går an, men den må være litt fast så den holder godt på "sinnamusklenen" når man sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 36-åring Skrevet 6. september 2012 #3 Del Skrevet 6. september 2012 Hvordan tapet du?? Bare rett over rynken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristine Skrevet 6. september 2012 #4 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg bruker sinnarynke-musklene for mye, føler jeg går og ser sint ut hele tiden! Har ikke fått rynke der ennå, men det kommer nok.. om det funker med sånn tape hadde det vært supert, tror jeg vil prøve det. Blir musklene mer avslappet generelt? Lærer man seg til å ikke bruke de musklene som lager rynken? Lurer og på hvordan jeg skal sette på den tapen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ali Skrevet 25. november 2012 #5 Del Skrevet 25. november 2012 Hvordan settes tapen på? Hadde vært spennende å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 25. november 2012 #6 Del Skrevet 25. november 2012 Pannelugg. Billigere enn Botox. Og mye tryggere. Hilsen dame på 48 med massevis av sinnarynker - nå godt skjult av pannelugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. november 2012 #7 Del Skrevet 25. november 2012 Ja dette var spennende. Vet det finnes noe å få kjøpt på Vita som heter Frownies. Det er en slags lapp man skal væte og sette på sinnarynka. Er utviklet av hun norske modellen som var stor på 60-70 tallet. Husker ikke hva hu heter....... men hvis man kan bruke sårtape så er det jo genialt. Kan man bruke sånn vanlig sårtape? Sånn som du får i hvit og beige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ali Skrevet 25. november 2012 #8 Del Skrevet 25. november 2012 Ja dette var spennende. Vet det finnes noe å få kjøpt på Vita som heter Frownies. Det er en slags lapp man skal væte og sette på sinnarynka. Er utviklet av hun norske modellen som var stor på 60-70 tallet. Husker ikke hva hu heter....... men hvis man kan bruke sårtape så er det jo genialt. Kan man bruke sånn vanlig sårtape? Sånn som du får i hvit og beige?? Ingeborg Sørnsen .... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ali Skrevet 25. november 2012 #9 Del Skrevet 25. november 2012 Lurer veldig på om noen vet hvordan den settes på....noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå