AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Jeg bruker ganske lite sminke, kun mascara og ikke noe foundation eller pudder i ansiktet. Jeg bruker fuktighetskrem både om natten og om dagen, og renser huden morgen og kveld. Det jeg lurer på er om renseprodukter fjerner restene etter fuktighetskremen også? Feks hvis jeg renser om kvelden, renser den vekk dagkremen så huden er helt ren før jeg tar på nattkrem?
Gjest Jytte Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Ja, hvis du bruker skikkelige produkter så fjerner den alt. Jeg sykler til og fra jobb hver dag og bruker derfor vannfast mascara. Til å fjerne denne bruker jeg Dior sin øye-makeup-fjerner og vasker huden med Clinique sin hudvask. Denne hudvasken bruker jeg morgen og kveld og huden er gullren etterpå. Fikk en kommentar her tidligere om at Clinique er et drittmerke - men det er så feil som det kan bli. Jeg har brukt Clinique sine renseprodukter i mange år etter anbefaling fra min mor som jobber i parfymeri. Og huden min har alltid vært glatt, ren og fri for urenheter.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Om du føler at du ikke får bort all kremen, så kan du kanskje bruke toner i tillegg etter rens, om du ikke allerede gjør det?
Luka Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Jeg bruker ganske lite sminke, kun mascara og ikke noe foundation eller pudder i ansiktet. Jeg bruker fuktighetskrem både om natten og om dagen, og renser huden morgen og kveld. Det jeg lurer på er om renseprodukter fjerner restene etter fuktighetskremen også? Feks hvis jeg renser om kvelden, renser den vekk dagkremen så huden er helt ren før jeg tar på nattkrem? Jeg lurer på om du spør for å være på den sikre siden, eller om du spør fordi du ikke føler at kremen går bort eller at du ikke får en ren følelse i ansiktet. Det vil bli to forskjellige svar, skjønner du. Om du bare lurer på det generelt, så skal de fleste renseprodukter fjerne både kremer,sminke og annet smuss som har kommet på huden i løped av dagen.
Gjest Armule Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 Ja, hvis du bruker skikkelige produkter så fjerner den alt. Jeg sykler til og fra jobb hver dag og bruker derfor vannfast mascara. Til å fjerne denne bruker jeg Dior sin øye-makeup-fjerner og vasker huden med Clinique sin hudvask. Denne hudvasken bruker jeg morgen og kveld og huden er gullren etterpå. Fikk en kommentar her tidligere om at Clinique er et drittmerke - men det er så feil som det kan bli. Jeg har brukt Clinique sine renseprodukter i mange år etter anbefaling fra min mor som jobber i parfymeri. Og huden min har alltid vært glatt, ren og fri for urenheter. Clinique gjorde min hud verre. At noen sier det er et drittmerke trenger ikke å være så feil som det kan bli. Alle har forskjellige hud. Hudpleien de har er så som så. Har man veldig sensitiv og akneprone hud, så er det ikke spesielt bra å bruke merker med dårlige ingredienser eller mye alkohol. Mens andre igjen som ikke plages med huden kan komme unna med å bruke nesten hva som helst (dog, antageligvis ikke på lang sikt). Etter å ha brukt fantastisk mye penger på parfymerihudpleie uten at huden min ble bedre (heller verre), er det noe jeg aldri går tilbake til.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Ingen produkter man finner i parfymerier er noe bra (men unntak av at jeg har hørt at noen fører Decleor, jeg har aldri sett det, men... ). Det er fine krukker og det er alt. Jeg brukte masse Clinique før og jeg må si at jeg angrer dypt på alle de tusenvis av kronene jeg brukte på de produktene. Jeg har fått en helt ny hud etter jeg begynte med MD formulations og Decleor.
Gjest Armule Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 For å svare TS: ja, renseprodukter fjerner fuktighetskrem.
Gjest Jytte Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Ingen produkter man finner i parfymerier er noe bra (men unntak av at jeg har hørt at noen fører Decleor, jeg har aldri sett det, men... ). Det er fine krukker og det er alt. Jeg brukte masse Clinique før og jeg må si at jeg angrer dypt på alle de tusenvis av kronene jeg brukte på de produktene. Jeg har fått en helt ny hud etter jeg begynte med MD formulations og Decleor. Vel, dersom du tror at alle hudpleiere er objektive i sine anbefalinger så er man temmelig naive. De aller, aller fleste hudpleiesalonger har sine avtaler og gjøre sine anbefalinger deretter. Når det gjelder hudproblemer så kommer slikt som regel innenfra - ved at man spiser feil type mat, allergier, for lite vann, osv .. Det er svært sjeldent at hudpleieproduktene har skyld i problemene.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Jeg kjøper ikke produktene hos hudpleier, jeg kjøper på nett. Jeg har et svært godt kosthold, urenhetene jeg har hatt har vært hormonelt betinget. Jeg har dessverre en sykdom og det er lite å gjøre noe med. Etter jeg begynte med MD har alle urenhetene og de rød merkene etter disse, forsvunnet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Jeg trudde også at parfymeriprodukter er noe dritt for huden. Men etter å ha prøvd Matis, Decleor og MD har jeg begynt med Kanebo. Eneste som ikke gir tørr hud og kviser. Aldri hatt så flott og god hud som etter jeg begynte med Kanebo! Min mor og mormor bruker også Kanebo og dem ser helt fantastiske ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå