Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest javel da
Skrevet

må ikke angre den dagen du skiller deg da og møter drømmeprinsen :) mange som har brent seg før deg..

Så da var kanskje ikke du drømmedama da, siden han ikke ville ha flere barn?

Jeg har tre barn og hvis jeg treffer en ny mann så kommer jeg til å gjøre det klart at jeg ikke skal ha flere barn. Jeg prøver å unngå å date barnløse menn nettopp fordi jeg ikke ønsker barn for det tilfelle at han vil ha barn. Jeg trenger ikke kjærlighetsbarn i hvert forhold, kun kjærlighet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fornøyd med de barna han har..som han ser anna hvelg, anna hver jul.. lykkelig familieliv ja...

Skrevet

vi er en dårlig match ja. Hadde kanskje et håp at han ville starte på nytt med en ny dame. Han ble singel igjen som 30 åring igjen, syns det er litt tidlig å si seg ferdig med barn da..han kan treffe mange damer i framtiden. Men men han luker vertfall ut en go del damer, kan jo hende han finner seg en ung , deilig dame som ikke ønsker seg egne barn men som gjerne vil være stemor til hans. Han setter litt urealistiske mål selv også, han legger lista alt for høyt for seg selv..

Det finnes faktisk en god del damer der ute som ikke ønsker seg barn, men som absolutt kan tenke seg å omgås sin partners barn når han har samvær allikevel, så han legger ikke lista så veldig høyt selv om du ikke er den rette for han. Det er heller ikke det at han er 30 som gjør at han sier seg ferdig med barn, om man skal forstå deg rett, men det at han har tre barn fra før. Det spiller da ingen rolle hvem som er mor til disse barna, han synes tre er nok, og det har jeg full forståelse for. Barn er mye jobb, man må regne med å bruke mye på barna sine, både av seg selv, sin tid og sine penger, og da er det allerede mye med tre. At du ønsker deg barn er forståelig, men det er da ikke grunnlag nok til å mene at det er han som er urimelig.

• Liker 1
Gjest voksen
Skrevet

så fornøyd med de barna han har..som han ser anna hvelg, anna hver jul.. lykkelig familieliv ja...

Og kanskje det er derfor han ikke vil ha flere barn, i tilfelle han vil havne ut i samme "uføre" en gang til... Syns han virker voksen jeg, i motsetning til enkelte andre..

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han ville ha fler når han allerede har tre djevler?

Fordi hvis han får tre til så blir de sikkert engler og da har han både djevler og engler som barn. Da har han liksom litt av hver. Selvsagt så kunne man jo klart seg med to, en djevler og en engel, men når man alt har tre djevlerfra før så må man jo også ha tre engler. Hvis ikke så blir det jo ublanse.

• Liker 4
Skrevet

fyren er godt brukt ja kan man vel si..

Skrevet

Du virker utrolig bitter TS. Ikke bare på han, men på hele verden.

• Liker 2
Skrevet

ja dessverre jeg er det...

Skrevet

Ta med deg ei venninne på en helgetur, kom deg litt bort. Alle har godt av det innimellom, og jeg tror du har veldig godt av det nå. Avslutt det forholdet du er i nå om det uansett bare gå en vei. Lev litt og bare tenk på deg selv en stund :)

Skrevet

Synes det er utrolig merkelig at det ikke er nevnt at det kanskje ikke er noe lurt å sette enda flere barn til verden med hensyn til for barnas del.

Skrevet

han har vært sammen med noen før meg som hadde barn og han sa at det ikke føltes rett. Men med meg føles det så rett..jeg føler iallefall ikke det er rett å ikke få barn med den man elsker.

Skrevet

han har vært sammen med noen før meg som hadde barn og han sa at det ikke føltes rett. Men med meg føles det så rett..jeg føler iallefall ikke det er rett å ikke få barn med den man elsker.

Så finn deg en som føler det samme som deg - og slutt å være så forb**** sur og grinete mot de som ikke støtter deg 100% i dine meninger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...