Gå til innhold

gh

gira97

Anbefalte innlegg

jeg skjønner deg godt jeg, jeg er selv sammen med en som har 2 barn, og har sagt klart ifra om at jeg ikke akter og være noen stemor resten av livet mitt, heldigvis er min mann innforstått med det da, (men jeg vil ikke ha før om ett par år).

hvis han har gitt deg inntrykk av at han ønsket fler når dere ble sammen, så kan jeg forstå at du føler deg lurt, men hvis det ikke var ett samtale emne, så kan du egentlig ikke holde d mot ham.

jeg syns det blir litt mye dømming her inne fra andre, det blir ikke helt rett syns jeg...alle reagerer forskjellig på ting..

lykke til vidre uannsett :)

Klart, har man en gjensidig forståelse av at man skal få flere barn sammen, så er situasjonen en annen. Men ut fra hva som har blitt sagt i tråden, så virker det jo ikke sånn. Og den negative vinklingen ts har på å være stemor får meg til å tenke at det er like greit for barna at hun ikke blir en mors-figur for dem i det hele tatt. Om jeg hadde blitt singel og funnet meg en ny mann med tiden, så hadde det aldri kommet på tale å være sammen med en mann som ikke ville kunne glede seg over barna mine.

Denne praten må man jo bare ta tidlig i forholdet, å gå rundt i det stille og bygge seg opp forventninger om ditten og datten er sjelden veldig smart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere som har barn fra før syns jeg høres veldig egoistik ut. Jeg har fått mine barn, så det kommer ikke på tale å få flere !! Spar dere for å date barnløse sier jeg . Vær glad noen hele tatt gidder å være med dere dere dere drasser på avkommene, x og ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaxxy

har vært sammen med en 3 barns far. Dumme meg trodde kanskje det var bedre, da var han iallefall litt moden. Kom tilslutt fram at han ikke kan få eller ønsker flere barn. Han er så fornøyd med de han har (som han har med en annen kvinne !) her satt jeg og fantaserte om at vi kanskje kunne stifte familie, for jeg elsket virkelig denne mannen. den drømmen er knust, og nå er jeg på vei ned i en mørk dal igjen. Da han fant ut han var steril tok han det ikke tungt i det hele tatt. Ok, han har tre barn men den kvinnen er han ikke i forhold med mer. Så de som er fedre de er ikke noe bedre å være sammen med de heller !! Sex det skal de ha, men det er det nå slutt på. Er så lei av å bli såret, forelske meg også går alt til hell !! Vi skulle egentlig på ferietur snart, men seriøst jeg gidder ikke ha han med så jeg reiser selv. Forbanna dust, jeg føler meg snytt og lurt. Glem at jeg skal være stebarn til de små englebarna hans iallefall !!!

.........er du 97er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

dere som har barn fra før syns jeg høres veldig egoistik ut. Jeg har fått mine barn, så det kommer ikke på tale å få flere !! Spar dere for å date barnløse sier jeg . Vær glad noen hele tatt gidder å være med dere dere dere drasser på avkommene, x og ja !

Voks opp litt og lær deg å kommunisere frem forventningene dine. Så slipper du å gå på slike smeller. Du er jo litt dum når du går inn i et forhold med en som har barn fra før uten å forklare ham tidlig hvor du vil forholdet skal gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ting skurrer.... Du skriver at du trekker deg fra turen, i en annen tråd har han trukket seg. Her skriver du at du er blitt lurt, i en annen tråd har dere sklidd fra hverandre. Her skriver du at dere har vært sammen i to år, i en annen tråd snakker du om en du har sex med(eller er dette en annen?).

Sorry, men du må bestemme deg for en historie før du begynner tråder om den....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå når jeg har 2 barn er jeg egoistisk fordi jeg ikke vil ha flere uansett om mannen og jeg holder sammen eller vi blir skilt og jeg inngår et forhold med en annen?

Vet du hva? Det er ikke mitt ansvar å gi andre det de vil ha. Jeg sørger for meg og mine behov og ønsker, så får andre ta grep og sørge for å få det de vil ha, og det er nettop det du må gjøre.

Hvis du vil ha barn, så sørg for at du går inn i et forhold med en som er åpen om det i stedet for å bitche om at du helt frivillig gikk inn i et forhold med en som ikke vil ha flere til tross for at du selv vil.

Dette er kun din egen skyld, akkurat som jeg har sagt tidligere her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går an å sjekke om det fins liv i testiklene, men han er null interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det går an å sjekke om det fins liv i testiklene, men han er null interessert...

Han ønsker jo ikke flere barn, så skjønner han godt.

Dersom du ikke kan leve med det får du finne deg en annen mann. Værre er det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

har vært sammen med en 3 barns far. Dumme meg trodde kanskje det var bedre, da var han iallefall litt moden. Kom tilslutt fram at han ikke kan få eller ønsker flere barn. Han er så fornøyd med de han har (som han har med en annen kvinne !) her satt jeg og fantaserte om at vi kanskje kunne stifte familie, for jeg elsket virkelig denne mannen. den drømmen er knust, og nå er jeg på vei ned i en mørk dal igjen. Da han fant ut han var steril tok han det ikke tungt i det hele tatt. Ok, han har tre barn men den kvinnen er han ikke i forhold med mer. Så de som er fedre de er ikke noe bedre å være sammen med de heller !! Sex det skal de ha, men det er det nå slutt på. Er så lei av å bli såret, forelske meg også går alt til hell !! Vi skulle egentlig på ferietur snart, men seriøst jeg gidder ikke ha han med så jeg reiser selv. Forbanna dust, jeg føler meg snytt og lurt. Glem at jeg skal være stebarn til de små englebarna hans iallefall !!!

Hva trodde du egentlig? Tre barn er ganske mange. Forstår godt om han ikke vil ha flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst like egoistisk å "presse" noen til å få barn de ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er en dårlig match ja. Hadde kanskje et håp at han ville starte på nytt med en ny dame. Han ble singel igjen som 30 åring igjen, syns det er litt tidlig å si seg ferdig med barn da..han kan treffe mange damer i framtiden. Men men han luker vertfall ut en go del damer, kan jo hende han finner seg en ung , deilig dame som ikke ønsker seg egne barn men som gjerne vil være stemor til hans. Han setter litt urealistiske mål selv også, han legger lista alt for høyt for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi er en dårlig match ja. Hadde kanskje et håp at han ville starte på nytt med en ny dame. Han ble singel igjen som 30 åring igjen, syns det er litt tidlig å si seg ferdig med barn da..han kan treffe mange damer i framtiden. Men men han luker vertfall ut en go del damer, kan jo hende han finner seg en ung , deilig dame som ikke ønsker seg egne barn men som gjerne vil være stemor til hans. Han setter litt urealistiske mål selv også, han legger lista alt for høyt for seg selv..

Jeg var ferdig med å få barn som 22 åring, da hadde jeg fått de to barna jeg ville ha.nå som 30 åring planlegger jeg å sterilisere meg, for uavhengig omjeg forblir sammen med minmann resten av livet eller ikke så vil jeg ikke ha flere barn. Selv om du syns det er tidlig å si seg ferdig med å få barn som 30 åring så er det nok endel både damer og menn her i verden som syns de er ferdige innen den tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

sterilser deg du, høres lurt ut i en alder av 30

Ser virkelig ikke problemet med det, jeg skal ikke ha flere barn, min mann vil ikke ha flere barn. Og da slipper vi å stresse med prevensjon, trøkke i meg en haug med hormoner hver dag osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke angre den dagen du skiller deg da og møter drømmeprinsen :) mange som har brent seg før deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

må ikke angre den dagen du skiller deg da og møter drømmeprinsen :) mange som har brent seg før deg..

har møtt drømmeprinsen så det går nok bra skal du se ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...