AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #1 Skrevet 10. mars 2012 Som overskriften sier: Er jeg den eneste som ikke ønsker å gå med brudekjole i bryllupet mitt den gangen jeg skal gifte meg? Håper da virkelig jeg endrer mening til den gang. Men jeg HATER kjoler. Og liker meg best i en slækk bukse og en hettegenser. Skjønner jo at jeg ikke kan gå i det i et bryllup. Men jeg liker ikke dresser heller. Finnes det egentlig noe annet alternativ?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #2 Skrevet 10. mars 2012 Ja, du er alene.høres tragisk ut med joggebukse i bryllup i allefall. Kjøp deg dressjakke og bukse i det minste. 8
Gjest Tirkes Skrevet 10. mars 2012 #3 Skrevet 10. mars 2012 Alternativ til dress eller kjole? En drakt? Er dette et relevant problem for deg akkurat nå? Planlegger du bryllup og forsøker å finne ut hva du skal ha på? I tilfelle ja - har du prøvd en brudekjole? Jeg er ikke noe ballkjolemenneske, men endte opp med en kjole med klokkeskjørt og spiler for å holde den ut. Litt disneyprinsesse. Korsett hadde jeg også. Jeg ville ikke ha spiler, tant og fjas og korsetter - før jeg gikk i en brudesalong for å prøve kjoler første gang og så hvor bedre ting så ut med alt dilldallet. 1
Rosalie Skrevet 10. mars 2012 #4 Skrevet 10. mars 2012 Masse lekre buksedraktalternativer til kjole: http://www.google.no/search?q=bride+pants+suit&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-SVbT4TkAuiE4gTl3dEb&ved=0CFYQsAQ&biw=1280&bih=687
HedvigR Skrevet 10. mars 2012 #5 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Du har på deg det du vil i ditt eget bryllup!! Men ville prøvd å gått for noe litt spesielt, som gjør at det skiller seg fra et vanlig hverdagssntrekk. Mye fint å gå med som også er behagelig, bare å lete litt Mamma og pappa hadde begge på seg matchende dress haha Endret 10. mars 2012 av HedvigR
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 http://www.justjen.com/shop/bridal-hoodies.htm hihi 1
Pria Skrevet 10. mars 2012 #7 Skrevet 10. mars 2012 Som overskriften sier: Er jeg den eneste som ikke ønsker å gå med brudekjole i bryllupet mitt den gangen jeg skal gifte meg? Håper da virkelig jeg endrer mening til den gang. Men jeg HATER kjoler. Og liker meg best i en slækk bukse og en hettegenser. Skjønner jo at jeg ikke kan gå i det i et bryllup. Men jeg liker ikke dresser heller. Finnes det egentlig noe annet alternativ? Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-) 2
Gjest Tirkes Skrevet 10. mars 2012 #8 Skrevet 10. mars 2012 Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-) 4
SmallTalk Skrevet 10. mars 2012 #9 Skrevet 10. mars 2012 Som overskriften sier: Er jeg den eneste som ikke ønsker å gå med brudekjole i bryllupet mitt den gangen jeg skal gifte meg? Håper da virkelig jeg endrer mening til den gang. Men jeg HATER kjoler. Og liker meg best i en slækk bukse og en hettegenser. Skjønner jo at jeg ikke kan gå i det i et bryllup. Men jeg liker ikke dresser heller. Finnes det egentlig noe annet alternativ? Det finnes en mellomting mellom slække klær og brudekjole, og den mellomtingen trenger ikke å være en dress. Det er stor forskjell på kjoler, og du er ikke nødt til å ha en typisk brudekjole selv om du er brud. En brudekjole trenger ikke være hvit, og den trenger ikke være fotsid. Ikke trenger den å være stroppeløs og ha masse bling på seg heller. Slik jeg tolker innlegget ditt så er det ikke nødvendigvis det å gå i kjole som er skummelt, men det å plutselig skulle være stivpyntet fra topp til tå i en diger brudekjole. Og det skjønner jeg veldig godt at blir feil når det kort og godt ikke er deg.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. mars 2012 #10 Skrevet 10. mars 2012 Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-) Ja, alle vet jo at det er bare jenter som liker å gå med kjole som blir gift 4
kaprifolen Skrevet 10. mars 2012 #11 Skrevet 10. mars 2012 Om dere dropper selskap og tar det alene på tinghuset, kan du da bruke jeans og hoodie, om du vil det!
HedvigR Skrevet 10. mars 2012 #12 Skrevet 10. mars 2012 Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-) Jeg tror dette er det dummeste innlegget jeg har lest på KG noensinne. Og det sier en del. 8
Blister Skrevet 10. mars 2012 #13 Skrevet 10. mars 2012 Jeg ville tatt meg en tur til en brudesalong, for å prøve kjoler i det minste. PLutselig endrer du mening ;-) Verdt et forsøk! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. mars 2012 #14 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Hva har du på deg hvis du "må" pynte deg da? Du har vel vært i bryllup/dåp/konformasjon/famileselskap/ettellerannet før? Regner med at du ikke stilte i joggebukse og hettegenser da? Ellers så går det jo an å ha et litt mer casual bryllup, så du slipper å stivpynte deg. Men jeg vil også råde deg til å dra i en brudesalong før du bestemmer deg. Kanskje du vil bli overrasket. Endret 10. mars 2012 av Maria_Marihøne
SmallTalk Skrevet 10. mars 2012 #15 Skrevet 10. mars 2012 Jeg tror jeg heller ville begynt i en vanlig kjolebutikk enn en brudesalong. Brudesalonger har vel som oftest kun det som i TS sine øyne vil være "bløtekakekjoler", imens man i en vanlig kjolebutikk sannsynligvis vil kunne finne langt mer moderate kjoler som sikkert også burde kunne skaffes i hvit dersom TS ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #16 Skrevet 10. mars 2012 Bunad? Jeg har vært i bryllup der bruden hadde på seg en lys drakt, med skjørt og en jakke. Synes man skal gå i noe som man selv liker, det er tross alt brudeparet sin dag! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå