Gå til innhold

Er jeg den enste som ikke ønsker kjole i bryllupet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier: Er jeg den eneste som ikke ønsker å gå med brudekjole i bryllupet mitt den gangen jeg skal gifte meg? Håper da virkelig jeg endrer mening til den gang. Men jeg HATER kjoler. Og liker meg best i en slækk bukse og en hettegenser. Skjønner jo at jeg ikke kan gå i det i et bryllup. Men jeg liker ikke dresser heller. Finnes det egentlig noe annet alternativ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er alene.høres tragisk ut med joggebukse i bryllup i allefall. Kjøp deg dressjakke og bukse i det minste.

• Liker 8
Gjest Tirkes
Skrevet

Alternativ til dress eller kjole? En drakt?

Er dette et relevant problem for deg akkurat nå? Planlegger du bryllup og forsøker å finne ut hva du skal ha på? I tilfelle ja - har du prøvd en brudekjole?

Jeg er ikke noe ballkjolemenneske, men endte opp med en kjole med klokkeskjørt og spiler for å holde den ut. Litt disneyprinsesse. Korsett hadde jeg også.

Jeg ville ikke ha spiler, tant og fjas og korsetter - før jeg gikk i en brudesalong for å prøve kjoler første gang og så hvor bedre ting så ut med alt dilldallet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du har på deg det du vil i ditt eget bryllup!! Men ville prøvd å gått for noe litt spesielt, som gjør at det skiller seg fra et vanlig hverdagssntrekk. Mye fint å gå med som også er behagelig, bare å lete litt :)

Mamma og pappa hadde begge på seg matchende dress haha :P

Endret av HedvigR
Skrevet

Som overskriften sier: Er jeg den eneste som ikke ønsker å gå med brudekjole i bryllupet mitt den gangen jeg skal gifte meg? Håper da virkelig jeg endrer mening til den gang. Men jeg HATER kjoler. Og liker meg best i en slækk bukse og en hettegenser. Skjønner jo at jeg ikke kan gå i det i et bryllup. Men jeg liker ikke dresser heller. Finnes det egentlig noe annet alternativ?

Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-)

• Liker 2
Gjest Tirkes
Skrevet

Med en slik innstilling kommer du neppe til å bli gift så jeg ville ikke bekymret meg :-)

:klaske:

• Liker 4
Skrevet

Det finnes en mellomting mellom slække klær og brudekjole, og den mellomtingen trenger ikke å være en dress. Det er stor forskjell på kjoler, og du er ikke nødt til å ha en typisk brudekjole selv om du er brud. :)

En brudekjole trenger ikke være hvit, og den trenger ikke være fotsid. Ikke trenger den å være stroppeløs og ha masse bling på seg heller. Slik jeg tolker innlegget ditt så er det ikke nødvendigvis det å gå i kjole som er skummelt, men det å plutselig skulle være stivpyntet fra topp til tå i en diger brudekjole. Og det skjønner jeg veldig godt at blir feil når det kort og godt ikke er deg. :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, alle vet jo at det er bare jenter som liker å gå med kjole som blir gift :filer:

• Liker 4
Skrevet

Om dere dropper selskap og tar det alene på tinghuset, kan du da bruke jeans og hoodie, om du vil det!:fnise:

Skrevet

Jeg tror dette er det dummeste innlegget jeg har lest på KG noensinne. Og det sier en del.

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville tatt meg en tur til en brudesalong, for å prøve kjoler i det minste. PLutselig endrer du mening ;-) Verdt et forsøk!

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Hva har du på deg hvis du "må" pynte deg da? Du har vel vært i bryllup/dåp/konformasjon/famileselskap/ettellerannet før? Regner med at du ikke stilte i joggebukse og hettegenser da?

Ellers så går det jo an å ha et litt mer casual bryllup, så du slipper å stivpynte deg.

Men jeg vil også råde deg til å dra i en brudesalong før du bestemmer deg. Kanskje du vil bli overrasket.

Endret av Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tror jeg heller ville begynt i en vanlig kjolebutikk enn en brudesalong. Brudesalonger har vel som oftest kun det som i TS sine øyne vil være "bløtekakekjoler", imens man i en vanlig kjolebutikk sannsynligvis vil kunne finne langt mer moderate kjoler som sikkert også burde kunne skaffes i hvit dersom TS ønsker det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Bunad? :)

Jeg har vært i bryllup der bruden hadde på seg en lys drakt, med skjørt og en jakke. Synes man skal gå i noe som man selv liker, det er tross alt brudeparet sin dag! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...