Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Noen her som vet om såkalte krystalldeodoranter slik som Helsedeodoranten man får kjøpt på helsekoster faktisk virker?

Edit: skrivefeil

Endret av -littleme-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fjerner lukt, men motvirker ikke at man blir våt, fordi de ikke er antiperspiranter.

Jeg liker tanken, men for meg funker det ikke, for de forskjellige variantene jeg har prøvd får huden min til å klø voldsomt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg synes den virket til å fjerne svettelukta utover dagen. Men minuset er at det ikke stopper svettet fra å trenge ut, så du blir fortere fuktig under armene enn med en vanlig deo. Også tar den sin tid å ta på, ikke noe for meg som er travel om morningen, så jeg har gått over til vanlig deo igjen :P

Skrevet

Har brukt krystalldeodorant i mange år, og er veldig fornøyd med den.

Gjest Eurodice
Skrevet

De fjerner lukt, men motvirker ikke at man blir våt, fordi de ikke er antiperspiranter.

Jeg liker tanken, men for meg funker det ikke, for de forskjellige variantene jeg har prøvd får huden min til å klø voldsomt.

Slik var det med meg også. Det ikke bare klødde, men jeg fikk eksem. Jeg husker ikke hvor lang tid det gikk før dette gav seg. I mellomtiden kunne jeg selvfølgelig ikke bruke annen deodorant heller.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Slik var det med meg også. Det ikke bare klødde, men jeg fikk eksem. Jeg husker ikke hvor lang tid det gikk før dette gav seg. I mellomtiden kunne jeg selvfølgelig ikke bruke annen deodorant heller.

Stemmer, stemmer. Jeg fikk en slags "cyste", altså en pussfylt klump, som dannet seg under armhulen også. Den var heldigvis ganske liten, og forsvant så fort jeg sluttet med crystaldeoen. Funker på noen, men ikke for meg :-/

AnonymBruker
Skrevet

Funket ikke på meg. Luktet etter et par timer, så nå bruker jeg den bare om jeg skal være hjemme. Da lukter det ikke noe som regel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker min! tidligere slet jeg med mye svette og svette lunkt.. nå svetter jeg nesten ikke lenger og INGEN lukt fram til jeg dusjer!!!

Skrevet

Funket ikke på meg heller, bortkastede penger for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Funket ikke på meg i det hele tatt. Lukta kom med en gang jeg svettet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...