Gå til innhold

Kan jeg ha EL nå? Hvordan ser jeg det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, jeg er litt ny på dette her!

Jeg lurer på om jeg kan ha EL (har ikke fast syklus enda så jeg kan ikke telle dager). Jeg har i dag litt utflod som er hvit og litt "klumpete". Hvordan er det "det" skal se ut? Jeg har hørt dette med eggehvite aktig, gjennomsiktig, klebrig, etc.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du går inn på hjemmesiden min (knappen hvor det står www under innlegget mitt), så kan du trykke deg videre til å lese om hvordan du kan finne EL.

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lurer også litt på dette her!

Leste på hjemmesidene til Chiquita at når man er mest fruktbar er når man har eggehvite liknende utflod. Jeg tror jeg har dette i dag...?? Den er ikke gjennomsiktig men litt mer hvit og kan dras mellom fingrene uten å ryke. Spørsmålet mitt er ER DETTE MIN MEST FRUKTBARE DAG, eller kan jeg få dette uten at det bør være EL? M.a.o. må jeg få mannen min hjem fort.... :ler: ) Hvor lenge varer dette?

Noen eksperter som kan hjelpe meg? Vil så veldig gjerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha slik eggehvite-aktig utflod i flere dager, og det er den siste dagen med slik utflod at du (mest sansynlig) har eggløsning.

Det er individuelt hvor mange dager du har slik EL-slim (som mange kaller det).

tror nok ikke det er behov for at du drar mannen hjem nå, nei, men utnytt sjansen senere i dag/kveld :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke synes det gjør noe å bruke litt penger på å prøve å bli gravid, er jo det enkleste å bruke eggløsningstest. Vi syntes de var fryktelig dyre en stund, men etter hvert som tiden gikk og vi ble leie av å vente og enda mer leie av å hekke som gale i ukesvis for å være HELT sikre på å treffe, så fant vi ut at det var jo ikke snakk om SÅ utrolig mange penger egentlig. Tok i bruk eggløsningstester i september, og nå er jeg jamen meg seks uker på vei :-)

Selv om du har litt uregelmessig mens trenger det ikke være så vanskelig å regne seg ut til en omtrent dato der du begynner å teste, og så er det bare å teste hver morgen til testen er positiv. Vi syntes det var veldig befriende å vite akkurat når vi måtte henge i litt ekstra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...