Gå til innhold

Aldri sjekka opp noen før...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften får det kanskje til å høres ut som jeg er en jomfru i nød, men det er jeg ikke. Jeg har blitt sjekket opp flere ganger, og har nok gjort det selv i fylla i noen ganger, men aldri edru. Det er en fyr jeg er litt interessert i, han er ganske mye eldre enn meg (godt over 10 år), men det bryr ikke meg. Han har prøvd seg på meg en gang tidligere, jeg var ganske flørtete tilbake, men han var ganske full da, så jeg droppa det og stakk. Men da var det ganske intens flørting, og litt småtafsing. Traff han igjen for et par uker siden i forbindelse med en hobby vi har, og han virket ganske flørtete. Holdt blikket mitt noen ganger, måten han snakket til meg på i forhold til hun andre som var der, litt ertete på en måte, osv. Jeg prøvde å passe på at jeg ikke ble for flørtete, ville ikke at hun andre skulle legge merke til noe pga hun er kjæresten til broren min som igjen er venn med han her da. Så, jeg tolket ihvertfall væremåten hans da som flørting, men kan jo hende jeg tar feil?

Jeg er i uuuuutgangspunktet ikke på jakt etter noe forhold, og det kan godt hende han bare ville ha sex med meg den gangen han prøvde seg og ikke noe mer. Det kjennes egentlig helt greit ut for meg, siden jeg flytter om et par måneder, men vil ha det litt moro :sjenert: Har hatt kjærlighetssorg i noen måneder over en kar som ikke er singel, og jeg kjenner at det er godt å kjenne interesse for en annen enn ham.

Jeg er faktisk nødt til å kontakte denne fyren (altså han jeg er interessert i nå) uansett angående noe greier vi må gjøre i forbindelse med denne hobbyen da, men har lyst å slenge inn noe flørtete i samme slengen uten at det blir driiiitkleint! Liker ikke dere gutter at vi jenter tar initativ da? :fnise:

Snakka med ei venninne; hun mente jeg bare burde hoppe uti det. Det verste som kan skje er jo at han ikke svarer eller at han er kort i svaret (ergo ikke interessert), ikke sant? Greia er at jeg ikke stoler på folk, og er redd han skal drite meg ut, f.eks. fortelle det til noen andre. Vi har en del felles venner liksom... Han burde jo være voksen nok til å holde kjeft da, men man vet jo aldri :lol:

Så, ja. Jeg synes tanken på det er dritskummelt, og jeg kjenner det skikkelig i magen :fnise: Har jo aldri gjort noe sånt før, jeg.

Hva hadde DERE gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Mann her.

Med tanke på hva du er ute etter, så ville jeg satt pris på at du bare var direkte. Hvis greia bare er sex, så ville jeg da sluppet tanker av typen "å nei, tenk om hun vil bli sammen med meg". Det hadde vært noe frigjørende med en sånn forespørsel.

Dersom jeg ikke ville, hadde jeg sagt nei på en måte som ikke fikk deg til å føle at du har dretet deg ut. Sånn type "Beklager, men jeg har allerede nappa løken 5 ganger i dag så jeg har ikke noe mer å gi. Kanskje en annen gang."

Når det gjelder det å fortelle det videre, så hadde jeg nok fortalt det til et par kompiser, ja. Litt for skryten sin skyld, litt for å ha noe å snakke om (det ville jo tross alt vært noe interessant som hadde skjedd og som derfor er verdt å fortelle). Ville riktignok fortalt det til de kompisene som ikke går rundt og forteller det videre.

Du måtte ihvertfall ha regnet med at 2-3 stykker ville vite om det inkl. meg selv. Kanskje ikke, dersom du eksplisitt sa at jeg ikke skulle fortelle det til noen og jeg sa at det skal jeg ikke. Men kan fortsatt hende at jeg hadde busa ut med det i fylla eller noe sånn allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Mja, helt direkte kommer jeg nok ikke til å være. Og jeg dro ut på "uuuutgangspunktet" i hovedinnlegget fordi jeg er jo faktisk litt interessert i fyren også, men noe forhold er ikke realistisk siden jeg skal flytte. Det vet også han, så skulle det vise seg at han faktisk ER interessert, så har jeg ikke lurt han på noen som helst måte.

Men takk for svar! Kult å få et ærlig svar av en mann om hva som mest sannsynlig kommer til å skje :gjeiper: Jeg hadde jo garantert fortalt noen venninner det også når jeg tenker meg om. Det viktigste er egentlig at det ikke kommer ut til broren min, men det tviler jeg på. Han hadde nok ikke turt å fortelle det til ham!

Flere svar tas imot med stooor takk :)

Skrevet

Hva er vitsen med å kaste bort tia på denne fyren når du skal flytte? :klo:

Skrevet

Ho taper jo ingenting på det, og ho sier jo at ho bare vil ha det gøy.

Jeg syns du skal ta sjansen TS :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva hadde DERE gjort?

Spark ballen ut der, se om han sparker den tilbake ;). Hvis ikkje kan jo du bare si til fyren at du syntes han er heit og at du vil ha sex. Han går sikkert med på det med mindre han vil ha noe seriøst/ er homo.

Skrevet

Det høres ut som om du alt har bestemt deg og jeg er enig i bestemmelsen din.

:)

Hun sier hun vil ha litt moro.

Har du noen problem med at folk vil ha det moro, gamle mann?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du alt har bestemt deg og jeg er enig i bestemmelsen din.

MJA, bestemt meg helt har jeg nok ikke. Vet ikke om jeg tør :sjenert: Har som sagt aldri gjort noe sånt før.

Steinar, jeg er ikke ute etter noe kjempeseriøst, og jeg ser ikke på det som å kaste bort tiden.

Skrevet

MJA, bestemt meg helt har jeg nok ikke. Vet ikke om jeg tør :sjenert: Har som sagt aldri gjort noe sånt før.

Steinar, jeg er ikke ute etter noe kjempeseriøst, og jeg ser ikke på det som å kaste bort tiden.

Det er jo din tid. Så du kan selvfølgelig velge å kaste den bort på akkurat hva du vil.

Men som regel er det smart å ha tenkt igjennom konsekvensene på forhånd.

Noe svært få klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...