Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 I denne tråden er det bare lov til å være positiv. Fortell meg hva du elsker mest ved partneren din, noe fantastisk han har sagt eller gjort, hvilken gave du har fått som du satte mest pris på, hans beste fysiske kvalitet, om hans fine forhold til pappaen din eller hva som heslt... Jeg vil ha en kjærlighetstråd, der våre partnere blir satt på den aller høyeste pidestall.... Noen som tar utfordringen? :D *sende positive vibber*
Jens Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Kl 0300 inatt reiste kjæresten min seg plutselig opp og tok tak i meg og dro meg opp og tviholdt rundt meg og begynnte å kysse på meg!!!!!Mens han sov!!!!!!!!!!! Snakket med ham idag, og han husker ingen ting..............nåmmen............
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Min kjære kjørte 7 mil, for å kjøpe 30 røde roser til meg på 30 årsdagen min. :D Han er bare vidunderlig på alle måter.
Peluche Skrevet 13. januar 2004 #4 Skrevet 13. januar 2004 Min stelte med hus og alle barna og kom med brus på sengen til meg i helgen da jeg var syk. Deilig å bare få være syk når man er syk! :D
jea Skrevet 13. januar 2004 #5 Skrevet 13. januar 2004 Ja endelig en poritiv tråd :D Min kjære er kjempe god mot meg og vår datter,han er alt for oss...Han har gjort mye moro/romantisk for meg.. Men det beste er da jeg kom hjem på bursdagen min nå 8jan og han hadde laget ett hjerte av telys ute i snøen til meg de brant så flott.. Og att han hvert år, når jeg fyller år skriver han brev til meg..Virkelige flott ord han skriver til meg .. :kysse: Så jeg syns han er best i verden
nessi Skrevet 13. januar 2004 #6 Skrevet 13. januar 2004 Kjæresten min tar stadig vekk rundt meg og forteller meg hvor glad han er i meg. Han bryr seg ikke om hvor mange andre som ser/hører det. Det virker som om han er stolt av å vise at vi hører sammen. Han er ikke flink når det gjelder blomster og gaver, men det gjør ikke noe for meg så lenge han er flink til å gi masse positiv oppmerksomhet. Han er faktisk også flink til å prate om følelser og ting i forholdet. Han er bare helt fantaskisk. Beste mannen i verden for meg, det er jeg ikke i tvil om
Ingeborg Skrevet 13. januar 2004 #7 Skrevet 13. januar 2004 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen, for gutten min betyr så uendelig mye for meg! Jeg har problemer med anspent kjeve og nakke. Sent i går kveld, da jeg endelig kom meg i seng, lå jeg lenge og vred meg og fikk ikke sove. Hodepine og vond nakke. Kjæresten min merket det, og tuslet ut og fant paracet og vann til meg. Så la han meg over på ryggen og satt lenge og masserte nakken min (ja, det er best når jeg ligger på ryggen, var ikke skrivefeil) og kjeven min. Etterpå lå han og strøk meg over håret til jeg endelig sovnet. Og det selv om han var kjempetrøtt og helt utslitt! Jeg elsker ham...
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #8 Skrevet 13. januar 2004 Da vi ikke hadde vært sammen så lenge, og ennå ikke sagt "I love you" til hverandre, pleide han noen ganger å si "I love you I love you I love you" i søvne! Kjempesøtt (nå sier han det selvsagt i våken tilstand også!). Ellers så hjelper han meg med en oppgave for tiden, og satt oppe til klokken tre i natt for å lese gjennom og foreslå endringer...så var han på jobb klokken åtte i dag morges igjen. Han begynte å gråte på telefonenpå lørdag da jeg fortalte ham at jeg hadde mistet en dags arbeid. Han er utrolig invlovert i livet mitt, og jeg i hans. Han er min viktigste støtte. Dessuten lærer han seg norsk for min skyld, og selv om han er langt fra noen ekspert ennå, så blir jeg altid rørt når han sier "du er den peneste jenta hele verden"...sukk.
VesleBråka Skrevet 13. januar 2004 #9 Skrevet 13. januar 2004 Min er uten tvil verdens beste, når han sover og skal snu seg så lener han seg over og gir meg et kyss i søvne. Han er varm og kjærlig både i ord og handling. Han flørter og tuller og gir meg masse god oppmerksomhet, han er min beste venn og jeg hans. Vi liker hverandres selskap utrolig godt som venner også, i tillegg til kjærester. Han har den beste kroppen, så god å ta på og fin å titte på. Og ikke minst har han flyttet fra et etablert liv, jobb og familie for å flytte hit til meg i Norge på ubestemt tid! Han har lært seg norsk og etablert seg i Norge, ikke uten frustrasjoner og hjemlengsel. Det må vel være den ultimate kjærlighetserklæring.. Karrieren står definitivt ikke øverst (selv om han er dyktig og har gjort det veldig bra i Norge).
Scorpina Skrevet 13. januar 2004 #10 Skrevet 13. januar 2004 Etter over 11 år ilag med min mann, etter mange ups og noen få downs og etter maaaaaaaange kjærlige ord og handlinger fra min mann så vet nå jeg heller ikke hvor jeg skal begynne med å fortelle hvor fantastisk denne mannen er som klarer å holde ut med meg..ehm...hehe.. Han SER når skittentøyskurven trengs å tømmes (jeg må ikke fortelle han at han må sette på en maskin) - han er handymann i huset og gjør det som må gjøres iløpet av no-time (ikke etter måneder og år med mas fra meg eller at jeg gjør det sjøl) - han er en god og omsorgsfull pappa og har en sinnsyk og sær humor (AKKURAT som meg ) Og han er bare et GODT menneske!! (men takk og pris også med dårlige sider som alle andre) Så ja - dette er mannen jeg GLEDER og ser fram til å gifte meg med :D
April Skrevet 13. januar 2004 #11 Skrevet 13. januar 2004 Hm, jeg tar utfordringen, Tex!! Etter 10 år sammen så hadde jeg kanskje regnet med at kjærligheten hadde dabbet litt av, også spesielt siden vi ble sammen da jeg var 15 år!Men jeg er mer forelsket og glad i han i dag, enn det jeg noen gang har vært! Han er flink til å hjelpe til hjemme, han støvsuger og vasker mens jeg sitter og skriver på KG ..Han lager middag og hjelper til der han kan! Til jul i 2002 fikk jeg alliansering med en diamant og jeg var kjempe glad! Han hadde jobbet mye det året og mente jeg fortjente en fin julegave...Kunne sikkert ha fortsatt! Men jeg elsker han over alt på jord...
-ida- Skrevet 13. januar 2004 #12 Skrevet 13. januar 2004 Det beste med min kjære er at han får meg til å føle meg spesiell. Og jeg elsker at han skiver lapper til meg på jobben som han tar med hjem, ingen i verden slår de ordene han kommer med der! Dessuten har han tatt meg meg på butikken kl 12 om natten for å kjøpt biff til meg når jeg har ligget med 40 i feber en hel uke og lager et gourmet måltid til meg. Og for å gjøre dette kjørte han 15 mil! Han er bare den beste mennen for meg! Og han gjør så mye annet også så denne mailen kunne blitt lang.
Engel Skrevet 13. januar 2004 #13 Skrevet 13. januar 2004 Det snilleste må være en gang han sto opp midt på natten og syklet!! 3 km til et døgnåpent apotek en gang jeg var syk. Jeg hadde fint overlevd til dagen etter, men han syntes så synd på meg... Etter 7 år kommer det fortsatt roser og kort med nydelige ord, og ikke minst er han kjempeflink til å lage middag til jeg kommer hjem fra jobb. Han tar sin del av husarbeidet uten at jeg trenger å nevne det, og han MÅ ligge og holde rundt meg en stund før vi sovner. Han sier at han ikke får sove ellers... Elsker han bare høyere og høyere for hver dag som går!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2004 #14 Skrevet 13. januar 2004 Min kjæreste ja, jeg elsker han aller mest når han fanger meg inn i armene sine etter en krangel og hvisker "rare kjæresten min, jeg er så glad i deg". Vi er to stabukker og han er så absolutt den flinkeste til å rekke ut en hånd, elsker han for det og. Hans impulsivitet og evne til å leke, jeg er nok litt tregere der stenbukk som jeg er. Humoren og måten han lurer meg på verbalt Elsker han fordi han ikke blir lei av meg og min surmuling og frustrasjon fordi jeg ikke har et ordentlig arbeid å gå til. Vi har et levende og sterkt forhold som jeg ikke ville unnvært for alt i verden, til tross for våre nedturer. Forsøker å ta vare på oppturene og gode opplevelser, da blir jeg så glad når jeg tenker på dem.
¤Tiili¤ Skrevet 13. januar 2004 #15 Skrevet 13. januar 2004 å, der kan jeg komme med mye..... Han er utrolig snill, er kjempeflink med datteren vår, passelig flink i huset, men det klager jeg ikke på. Han kjørte distriktet rundt for og finne den perfekte bursdagsgaven til meg nå nylig!(og distriktet her er stort! ) Han er utrolig omsorgsfull når jeg eller datteren vår er syke. Og han har sagt fa at hver kveld skal vi gi hverandre en nattasuss og si at vi elsker hverandre,vi skal aldri legge oss og sove hvis vi har kranglet eller er irritert over noe, uten at vi snakker om det først og ordner opp. Jeg kunne holdt på i evigheter her, for jeg har objektivt bare verdens beste gutt, som jeg er blir så heldig og bli hustru til om en stund!
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #16 Skrevet 13. januar 2004 Dette var helt klart dagen å lage denne tråden på for gjett hva kjæresten min hadde med seg hjem til meg i dag!!!! *hopper i stolen av glede* Kunne ikke vært bedre!!! To billetter til vidunderlige Jan Werners konsert i Konserthuset 3. mars!!!!! *hopper og danser* Tra lala lalaaaa, jeg har verdens beste kjæreste!!!! *Tex er en smule fornøyd*
Gjest MrsL Skrevet 13. januar 2004 #18 Skrevet 13. januar 2004 Min kjære mann er stolt av meg!!!! ...og jeg av han....... Han viser for hele verden at jeg er hans rette. Han sier hver dag at han elsker meg og ingen legger seg og sove uten ett kyss og noen godord. Han gjør alt for meg; massasje, fotsoneterapi, lager middag, vasker bad, maser når jeg sitter for lenge på KG Jeg elsker han for alt han er og alt han gjør...... Han er ikke så flink med blomster, men det kommer en liten gave av og til (som en blomsterbukett til meg for å feire at han hadde fått fast jobb) , men det aller viktigste er måten han med all tydelighet viser at han elsker meg over alt på jord Smask til min elskede
Alida Skrevet 13. januar 2004 #19 Skrevet 13. januar 2004 For en fin oppfordring ! Vel hvor skal jeg begynne .... min kjære er for det første mannen jeg elsker over alt, og som jeg vet elsker meg. Han lager middag, rydder, klør meg på ryggen, kjører meg på jobben, får meg til å le så jeg gråter, pleier meg når jeg er syk og er min store støtte i alt. Akkurat nå sitter han med nesa si nedgravd i feriekataloger for å finne den perfekte bryllupsreisen for oss. Skjønner ikke hvordan jeg kunne bli så heldig å få en slik mann :kysse:
Skusla Skrevet 14. januar 2004 #20 Skrevet 14. januar 2004 Where to begin????? :D Han holder ut med meg og klager ALDRI selv om jeg er syk og ikke kan finne på noe særlig. Han kommer hjem fra fest med gutta tidlig fordi han savner meg- Han får ikke sove om jeg ikke ligger inntil han, og han kommer alltid bort til meg om jeg sitter foran datan for å gi meg en klem eller ett kyss, å for å si at han er så glad i meg. Han stiller alltid opp når det er noe, bekymrer seg for meg og står på for meg. Han hjelper til med husarbeid, lager middag og handler når jeg ikke klarer. Han blir "sint" om jeg har gjort alt husarbeidet en dag jeg er i form til det å han har vært på jobb, for som han sier: Han vil hjelpe til. Han er fantastisk med hunden vår, og kattene våre. Går kjempe godt sammen med familien min, og hjelper uoppfordret lillebroren min med ting som han trenger hjelp til ( i dag dro han helt ut dit kl 9 i kveld for å vise broren min noe, som absolutt kunne ventet) Han er kjempe flink til å komme med blomster til meg, og har en fast butikk han går til for der har de finest blomster, selv om det ligger to blomsterbutikker mye nærmere jobben hans. Han kan kjøre hjem fra jobb midt på dagen for å komme med frokost, caffe latte eller avisene. Han liker å bli med på shopping, og hvis han vet jeg har lyst på noe så kan han finne på å kjøpe dette til meg for å overaske meg når han kommer hjem fra jobb. Han gir meg massasje når jeg trenger det, og det selv om klokka er to om natta og han skal tidlig opp. Nei, det er så mye mye mer med den fantastiske mannen at jeg kunne sittet her en time å ramset opp. Å det beste av alt er jo at vi skal gifte oss og at han skal bli min ektemann!!!!! Etter å ha lest alle svarene her, og mitt eget så må jeg bare si: Vi er jammen heldige jenter. Som har funnet oss sånne fantastiske menn. Det er ikke alle som er like heldig, så vi må minne oss på dette hver gang vi er sure på de for en eller annen bagatell- de gjør så mye for oss, og de elsker oss uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå