Gjest Lilu Skrevet 11. mars 2012 #21 Skrevet 11. mars 2012 Det er høyaktuelt for mange menn å tenne på jenter med små bryster. For meg er alt annet viktigere enn pupper. Ofte er det stikk motsatt av hva du skriver; flate jenter har generelt penere kropp enn de med store pupper. hmm lurer på hvorfor det?
Charlie. Skrevet 11. mars 2012 #22 Skrevet 11. mars 2012 hmm lurer på hvorfor det? Fordi fett legger seg på brystpartiet. Bare spis nok junk-food og beveg deg lite så vokser pattene. Dette gjelder også for menn 1
Gjest Lilu Skrevet 11. mars 2012 #23 Skrevet 11. mars 2012 Fordi fett legger seg på brystpartiet. Bare spis nok junk-food og beveg deg lite så vokser pattene. Dette gjelder også for menn Hehe, det gjelder kanskje for noen, men ikke for meg.
Sukkerklumpen! Skrevet 12. mars 2012 #24 Skrevet 12. mars 2012 Hehe, det gjelder kanskje for noen, men ikke for meg. Ikke meg heller..
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2012 #25 Skrevet 12. mars 2012 Det er høyaktuelt for mange menn å tenne på jenter med små bryster. For meg er alt annet viktigere enn pupper. Ofte er det stikk motsatt av hva du skriver; flate jenter har generelt penere kropp enn de med store pupper. Fordi jenter med små pupper har rette guttekropper. Fordi menn blir lurt og manipulert av modellbransjen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #26 Skrevet 12. mars 2012 Fordi menn blir lurt og manipulert av modellbransjen. For noe vås! 8
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. mars 2012 #27 Skrevet 12. mars 2012 Fordi jenter med små pupper har rette guttekropper. Fordi menn blir lurt og manipulert av modellbransjen. Kan du forklare det litt nærmere? Det finnes vel hvert fall to typer modellbransje. Den du tenker på er nok high-fashion industrien, catwalk og sånn. Mitt inntrykk av denne bransjen er at jentene ikke nødvendigvis skal være sexy for gutta, men de skal gjøre at jentene kjøper det de selger. Den andre type modeller er såkalte glamourmodeller. Der er det gjerne silikon som råder, og de er til for at gutta skal tenne. Så blir de manipulert av noen er det vel glamourbabsene med de store puppene? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2012 #28 Skrevet 12. mars 2012 Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner og trakasering av brukere. Spørsmål til modereringene tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod.
Lutetium 71 Skrevet 12. mars 2012 #29 Skrevet 12. mars 2012 Kan du forklare det litt nærmere? Det finnes vel hvert fall to typer modellbransje. Den du tenker på er nok high-fashion industrien, catwalk og sånn. Mitt inntrykk av denne bransjen er at jentene ikke nødvendigvis skal være sexy for gutta, men de skal gjøre at jentene kjøper det de selger. Den andre type modeller er såkalte glamourmodeller. Der er det gjerne silikon som råder, og de er til for at gutta skal tenne. Så blir de manipulert av noen er det vel glamourbabsene med de store puppene? Begge kategoriene er rene ørkenen for meg. Men jeg kan bare snakke for meg selv.
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #30 Skrevet 12. mars 2012 Fordi jenter med små pupper har rette guttekropper. Fordi menn blir lurt og manipulert av modellbransjen. ikke alle... 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #31 Skrevet 12. mars 2012 http://bloggfiler.no/fucoc.blogg.no/images/130028-9-1275740364055.jpg
Charlie. Skrevet 12. mars 2012 #32 Skrevet 12. mars 2012 Den andre type modeller er såkalte glamourmodeller. Der er det gjerne silikon som råder, og de er til for at gutta skal tenne. Hvem har hjernevasket deg til å tro på dette? Jeg kjenner ingen menn som tenner på silikonpupper. Personlig sluttet jeg å interessere meg for pupper da jeg var ca 2 år.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 12. mars 2012 #33 Skrevet 12. mars 2012 Hvem har hjernevasket deg til å tro på dette? Jeg kjenner ingen menn som tenner på silikonpupper. Personlig sluttet jeg å interessere meg for pupper da jeg var ca 2 år. Du må nesten lese hele innlegget mitt da, og i forbindelse med de jeg siterte. jeg sier jo ikke at alle menn tenner på silikonpupper. Jeg sier at poenget med glamourodeller er at de skal tenne menn. At de ikke tenner deg, har da ingenting med det je skrev å gjøre.
Ramona Skrevet 12. mars 2012 #35 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Fordi jenter med små pupper har rette guttekropper. Fordi menn blir lurt og manipulert av modellbransjen. Ikke alltid, og ikke vanligvis. Et eksempel:http://files.shroomery.org/files/10-50/245656566-vlphp127204.jpg hørt om pæreformet figur? Skal du rapportere meg også? Endret til link, ninuska_, mod Endret 28. juni 2013 av ninuska_
Lutetium 71 Skrevet 12. mars 2012 #36 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Ikke alltid, og ikke vanligvis. Et eksempel:http://files.shroomery.org/files/10-50/245656566-vlphp127204.jpg hørt om pæreformet figur? Skal du rapportere meg også? Det der ser ut som en sopp, spør du meg? Har aldri sett soppformede kvinner. Endret 28. juni 2013 av ninuska_ 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2012 #37 Skrevet 12. mars 2012 Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner og trakasering av brukere. Spørsmål til modereringene tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod.
Gjest True Khaleesi Skrevet 12. mars 2012 #38 Skrevet 12. mars 2012 Det er høyaktuelt for mange menn å tenne på jenter med små bryster. For meg er alt annet viktigere enn pupper. Ofte er det stikk motsatt av hva du skriver; flate jenter har generelt penere kropp enn de med store pupper. Så det du sier her er at de med silikonpupper må ha flotte kropper alle sammen, siden de i utgangspunktet var flate? :gjeiper: Du tar nok uansett feil. Finnes mange med små pupper som ikke har spesielt fine kropper, og motsatt. Pupper har vel generelt ikke så mye å si med hvordan resten av kroppen ser ut. Selve puppene er genetiske, ikke kostholds-eller treningsresultater.
Gjest Maruwan Skrevet 12. mars 2012 #39 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Så det du sier her er at de med silikonpupper må ha flotte kropper alle sammen, siden de i utgangspunktet var flate? :gjeiper: Du tar nok uansett feil. Finnes mange med små pupper som ikke har spesielt fine kropper, og motsatt. Pupper har vel generelt ikke så mye å si med hvordan resten av kroppen ser ut. Selve puppene er genetiske, ikke kostholds-eller treningsresultater. Han sa "generelt", satt det til og med i kursiv (sikkert fordi han har vært borti women logic før). Endret 12. mars 2012 av Maruwan
Gjest Lilu Skrevet 12. mars 2012 #40 Skrevet 12. mars 2012 det han mente er sikkert at det finnes flere slanke kvinner med små pupper enn slanke kvinner med store pupper. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå