Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. JEg har vurdert å kjøpe meg en såkalt earpiercing pistol på Ebay, og lurer på om dette vil være trygt å gjøre hjemme? har 6 hull i ørene fra før som er tatt med pistol hos gullsmeder og frisører, og det har alltid gått bra hver gang. om jeg er flink til å rense utstyr og piercinger så går det vel bra? Det er jo mange som tar hull i ørene selv med hjelp av nåler og slikt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:hakeslepp::overrasket::haar:
  • Liker 9
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det må være det dummeste jeg har hørt noen vil gjøre mot seg selv, noen gang!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MED PISTOL???

Det blir jo at jævla svært høl!

• Liker 2
Gjest carmii
Skrevet

Jeg tror egentlig det er sikrere å ta hull med nål selv, enn å bruke slikt utstyr.

(Sånn i tilfelle du bommer) :redd:

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt alle mine hull med med såkalt earpistol hos frisøren, det funker fjell og er ikke farlig om du bare renser godt etterpå.

Skrevet

Det kommer litt an på hvor på øret du vil ta da. Gjennom kjøtt går det greit, men er det snakk om brusk ville jeg ikke gjort dette selv.

Skrevet

Jeg er selv glad i piercinger og har og har hatt min del av dem, men når jeg leser om folk som utfører eller vurderer å utføre dette selv, blir jeg litt.. Tja, oppgitt?

Dette burde bare gjøres av profesjonelle som tross alt vet hva de gjør.

Det er masse som kan gå galt, om det så "bare" dreier seg om et hull i øret.

Vær så snill, tenk dere om :klemmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frisører og gullsmeder er jo ikke akkurat profesjonelle da, men det har som regel gått bra med de som blir piercet om de tar godt vare på det etterpå. Alle jentene på skolen min ble ihvertfall piercet der. Har masse piercinger oppe i brusket i øret som jeg tok for ca 8 år siden hos en gullsmed, og har aldri hatt infeksjoner.

Skrevet

Ikke gjør det. Det er bedre å betale noen hundrelapper ekstra og få det ordentlig gjort, enn å risikere noe.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tanta mi er frisør, og hun måtte ta et eller flere kurs for å få lov til å ta hull i øre og nese. Vet ikke om dette er vanlig praksis hos alle, men det burde det være!

Og jeg ser uansett ikke på frisører og gullsmeder som profesjonelle, de er et lett tilgjengelig alternativ.

Jeg anbefaler deg på det sterkeste og heller betale litt ekstra for å få det gjort på et ordentlig studio. Har selv noen hull i ørene som er tatt hos frisør, og jeg angrer nå på at jeg ikke ventet til jeg fant ut hva et piercingstudio var.

Edit: Skrivefeil

Endret av _Tvillingjenta_
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det settet der er et "leketøy" av billigmaterialer, som er typisk fra Kina. Bruk heller kronene på en piercingsjappe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...