Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke søke studielån til høsten fordi jeg kommer til å ha inntekt over inntektsgrensa. Men mitt problem er at jeg mangler ett eller to fag på hver semester, tilsammen 4 semester. Vil de fagene jeg til fra høsten av telle for omgjøring av lån til stipend på de årene som allerede er gått? Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Du må ta 30 studiepoeng hvert semester for å få fullt stipend..

Gjest Indra
Skrevet

Jeg skal ikke søke studielån til høsten fordi jeg kommer til å ha inntekt over inntektsgrensa. Men mitt problem er at jeg mangler ett eller to fag på hver semester, tilsammen 4 semester. Vil de fagene jeg til fra høsten av telle for omgjøring av lån til stipend på de årene som allerede er gått? Noen som har erfaring med dette?

Ja, såfremt det ikke har gått mer enn åtte år siden du skulle ta dem i utgangspunktet.

Hun som svarer over her har ikke skjønt spørsmålet ditt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt den uthevede setningen..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt den uthevede setningen..

TS har studert, men ikke tatt eksamen i alle fagene hun har fått støtte for, så hun har ikke fått full omgjøring til stipend. Nå skal hun studere uten støtte, og lurer på om hun kan dekke opp etterslepet med de nye fagene og dermed få full omgjøring etterhvert. Og det kan hun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...