LaToya Skrevet 13. januar 2004 #1 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva slangs hundefor bruker du ? Er du fornøyd ? Har du prøvd andre typer for og hva slags erfaring har du fått ? Jeg har de siste 6 årene brukt Eukanuba, men lurer på om jeg skal bytte til Royal Canin, mest fordi den lokale dyrebutikken kun selger RC og det ville vært lett å handle der. Og så er det alt dette oppstyret med Eukanuba og dyremishandling. Har aldri hatt noe å klage på Eukanuba så jeg er fornøyd med foret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 13. januar 2004 #2 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har prøvd mange hundefôr og har endt opp med det som hunden min tåler. Tispa får NutraNuggets. Skulle hatt eget laksefôr, men får det aldri fra Danmark som lovet, så da får det være. Hannen får det oppdretteren bruker (tror det er Precept, jeg), men jeg er ikke helt fornøyd med avføringen, så vi prøver nok noe annet etter hvert. Og så får de fiskeolje i maten hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 13. januar 2004 #3 Del Skrevet 13. januar 2004 De eneste fôrtypene jeg har vært fornøyd med til mine hunder gjennom 20 år er Eukanuba og Proplan. Disse har jeg imidlertid ingenting å utsette på. Når det gjelder Eukanuba og dyremishandling, så er denne saken vært oppe tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=eukanuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. januar 2004 #4 Del Skrevet 13. januar 2004 Vi bruker et for som heter Canadian *et-eller-annet* Det er ikke så mange som forhandler dette foret, men det er veldig bra for vår hund i alle fall. Det er litt rimeligere enn annet for også. Tidligere brukte vi Pedegree Advance, men dette foret ble desverre fjernet fra det norske markedet. Hunden vår tåler tydeligvis ikke Eukanuba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 13. januar 2004 #5 Del Skrevet 13. januar 2004 Vi har en 7 mnd gammel valp, og oppdretter brukte Hills. Vi har fortsatt med dette, og har ingenting å utsette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 13. januar 2004 #6 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg bruker Eukanuba til min hund og er veldig fornøyd med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bruker foret fra Felleskjøpet. Billig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 14. januar 2004 #8 Del Skrevet 14. januar 2004 Vi bruker Eukanuba. Vi startet med Lone Star, som oppdretteren anbefalte varmt. Det fungerte ikke. Vi forsøkte videre med Royal Canin, og var heller ikke særlig fornøyde med det. Endte opp med Eukanuba, som fungerer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 14. januar 2004 #9 Del Skrevet 14. januar 2004 Bruker Royal Canin nå. Brukte Eukanuba før, men lille tassen min ville plutselig ikke ha det mer. Har igjen litt så blander litt noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 15. januar 2004 #10 Del Skrevet 15. januar 2004 Min hund får Eukanuba. Han har en svært følsom mage, så av og til blir det diettforet fra Eukanuba. Jeg har ofte tenkt på å bytte til noe billigere. Men når jeg (eller min hund) er så fornøyd med dette foret så har jeg ikke lyst å bytte heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. januar 2004 #11 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg bruker foret fra Felleskjøpet. Billig og bra! Vi bruker også Labb. Det ble faktisk kåret til beste hundefor i et av disse forbrukerprogrammene på TV i fjor eller året før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 15. januar 2004 #12 Del Skrevet 15. januar 2004 Bruker Pedigree Pal fra super'n, og etter det jeg har lest er de vel så gode som de dyre merkene fra veterinærer etc. så jeg fortsetter. Han har en pels som en gud og formen er topp og har brukt det samme foret i snart 5 år, så det ser helt greit ut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 15. januar 2004 #13 Del Skrevet 15. januar 2004 Lonestar, det har vi brukt hele tida. Godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2004 #14 Del Skrevet 16. januar 2004 Vi bruker også Labb. Det ble faktisk kåret til beste hundefor i et av disse forbrukerprogrammene på TV i fjor eller året før. Men jeg har hørt at en del hunder får hudproblemer av det. Vi bruker pedegree! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 16. januar 2004 #15 Del Skrevet 16. januar 2004 Bruker Proplan. Har heller ikke hørt bare positivt om labb, og pedigree kan i alle fall min hund bare glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 16. januar 2004 #16 Del Skrevet 16. januar 2004 Vi bruker også Labb. Det ble faktisk kåret til beste hundefor i et av disse forbrukerprogrammene på TV i fjor eller året før. Labb er ikke det beste foret i TV2's forbrukertest, Labb gikk til topps pga. prisen, ikke kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scruffy Skrevet 17. januar 2004 #17 Del Skrevet 17. januar 2004 Vi bruker happydog. Hele slekta har hund og vi bruker alle det samme foret. De liker det godt og får veldig fin pels av det. Friske i magen sin er de også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 17. januar 2004 #18 Del Skrevet 17. januar 2004 Min valp får junior-foret til Royal Canin - han har brukt det fra han var hos oppdretter og helt til dags dato. Jeg blander litt leverpostei inn i foret og han spiser som bare det. Han har aldri hatt problemer med magen så jeg kommer til å fortsette med Royal Canin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. januar 2004 #19 Del Skrevet 18. januar 2004 Labb er ikke det beste foret i TV2's forbrukertest, Labb gikk til topps pga. prisen, ikke kvaliteten. Jepp.. dette har jeg hørt også. Snakket med en uavhengig hunde"ekspert" som sa at Labb ikke var et DÅRLIG for, men heller ikke verdig denne prisen som beste fòr. Det var rett og slett lagt for mye vekt på prisen til at det skulle bli helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå