Bernardette Skrevet 10. mars 2012 #41 Skrevet 10. mars 2012 Kjære vene. Kroppen din tåler ikke alkohol. Siterer deg: "alkoholintoleranse". Men for å mestre din sosiale angst, og for å "slå ut håret" og bli snydens i godt samvær, velger du altså å dyppe en tampong i noe kroppen din ikke tåler for så å trøkke den opp i dåsa og håpe du blir såpass pære at du tror du mestrer angsten din? Er det bare jeg som syns du høres idiot ut?
Cuddlegirl Skrevet 10. mars 2012 #42 Skrevet 10. mars 2012 Du sier du blir kvalm av 2-3 glass av favorittdrinken din. Kanskje du skal drikke noen glass med noe helt annet da? 1
sophiaM Skrevet 10. mars 2012 #43 Skrevet 10. mars 2012 Hvordan mener du at du skal få en våt og myk tampong opp i skjeden egentlig? Vi prøvde bomullsdotter med sprit i armhulene i gamle glade dager, men det funker altså ikke. Jeg har derimot hørt at det fungerer å putte snus i dåsa. Kanskje du kan prøve det. NB! Helst ikke løssnus... At det fungerer å putte snus i dåsa? Fungere på hva da? En blir da ikke full av snus? Det har jo overhodet ingen virkning på kroppen i det hele tatt?... Utenom at en blir avhengig over tid.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #44 Skrevet 10. mars 2012 Kjære vene. Kroppen din tåler ikke alkohol. Siterer deg: "alkoholintoleranse". Men for å mestre din sosiale angst, og for å "slå ut håret" og bli snydens i godt samvær, velger du altså å dyppe en tampong i noe kroppen din ikke tåler for så å trøkke den opp i dåsa og håpe du blir såpass pære at du tror du mestrer angsten din? Er det bare jeg som syns du høres idiot ut? TS: Jeg sier at jeg ikke har alkoholintoleranse. Jeg har heller ikke gjort det, men vurderte det. Og før jeg gjorde noe med det ville jeg se om noen her hadde noen erfaring med det. For dette er jo noe de fleste har hørt om i det minste. Er det bare jeg som syns at du høres idiot og dømmende ut?
Mann 42 Skrevet 10. mars 2012 #45 Skrevet 10. mars 2012 Aner ikke hvor jeg skulle poste dette, men..: Er det noen som har testet å dyppe en tampong i vodka, og så sette den inn i skjeden? Blir man virkelig full av det, og er det "trygt"? Leser mye forskjellig om det når jeg googler Ja, man blir full av det, men det er ikke trygt. Det er ikke trygt rusmessig, og man kan dessuten ¨pådra seg permanente skader. Slimhinnene i skjeden er IKKE laget for å håndtere denslags. Dessuten skjønner jeg ikke helt poenget. Det finnes mange ANDRE ting man kan putte opp i skjeden, som sikkert er mye morsommere enn en rus. 3
Mann 42 Skrevet 10. mars 2012 #46 Skrevet 10. mars 2012 TS har lest om å ha det i armhulen, men det virker visst ikke. tenkte på dette fordi jeg blir så kvalm av å drikke alkohol. Hvis du ikke tåler å drikke, så er det sikkert en mening med det. Eller kanskje du ikke vet hvordan man drikker. Og hva. Kanskje du A) Drikker feile ting. Noen liker ikke øl, andre fordrar ikke vin, og sprit kan være ganske drøyt for mange. B) Tyller i deg for mye på en gang? BFF-metoden (Bli Full Fort) fungerer ikke for alle. Du kan jo forsøke å softe litt, og NIPPE til drinken/ølen/vinglasset. Snakk med noen. Før eller siden vil du bli pussa, garantert. Min erfaring er at det skjer utrolig kjapt med damer. Eller kanskje de faket det. Som bringer oss til punkt C) Har du vurdert å fake det? Hvis du utbryter "Herregud, så full jeg er!" med passende mellomrom, så har du fripass til å gjøre HVA som helst, og ingen kommer til å kritisere deg for deg dagen etter. Særlig ikke hvis du da også passer på å si ting som "Jøss så drita jeg var i går! Hadde jeg det gøy? Bare kødder! WOHOO!" 2
Mann 42 Skrevet 10. mars 2012 #47 Skrevet 10. mars 2012 Kjære vene. Kroppen din tåler ikke alkohol. Siterer deg: "alkoholintoleranse". Men for å mestre din sosiale angst, og for å "slå ut håret" og bli snydens i godt samvær, velger du altså å dyppe en tampong i noe kroppen din ikke tåler for så å trøkke den opp i dåsa og håpe du blir såpass pære at du tror du mestrer angsten din? Er det bare jeg som syns du høres idiot ut? Kan man ha alkoholintoleranse? Det høres ikke noe artig ut. Kan det være en medisinsk begrunnelse for å få cannabis på resept? Du vet, all work and no play, etc, etc.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #48 Skrevet 10. mars 2012 Hvis du ikke tåler å drikke, så er det sikkert en mening med det. Eller kanskje du ikke vet hvordan man drikker. Og hva. Kanskje du A) Drikker feile ting. Noen liker ikke øl, andre fordrar ikke vin, og sprit kan være ganske drøyt for mange. B) Tyller i deg for mye på en gang? BFF-metoden (Bli Full Fort) fungerer ikke for alle. Du kan jo forsøke å softe litt, og NIPPE til drinken/ølen/vinglasset. Snakk med noen. Før eller siden vil du bli pussa, garantert. Min erfaring er at det skjer utrolig kjapt med damer. Eller kanskje de faket det. Som bringer oss til punkt C) Har du vurdert å fake det? Hvis du utbryter "Herregud, så full jeg er!" med passende mellomrom, så har du fripass til å gjøre HVA som helst, og ingen kommer til å kritisere deg for deg dagen etter. Særlig ikke hvis du da også passer på å si ting som "Jøss så drita jeg var i går! Hadde jeg det gøy? Bare kødder! WOHOO!" TS: Takk for morsomme råd Jeg har funnet ut at jeg IKKE skal prøve en tampong med vodka på, siden alle her ga meg så klare tilbakemeldinger. Og nei, det er ikke sånn at jeg heller innpå i hui og hast. Tar det ganske pent.
Inger88 Skrevet 10. mars 2012 #49 Skrevet 10. mars 2012 Viss en først begynner å selvmedisinere seg med alkohol eller andre rusmidler er det stor fare for at en ikke larer slutte. Bare sånn lite tips. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå